Archivado en Campañas, Negociacion Colectiva, Salario, Empleo, Divulgacion

Que ho sàpiguen Hotusa i Ponte Gadea: Els empleats d´Eurostars Chicago Magnificent Mile es mereixen un contracte just ja!

Tres companys del sindicat Chicago Federation of Labor –UNITE HERE (Angel Castillo, Elliott Mallen i Brendan Bashin-Sullivan) s'han reunit amb els companys de CCOO Serveis de Catalunya (Esteban Sanabria, Francisco Galván) per compartir i solidaritzar-se amb la campanya de denuncia per les pràctiques antisindicals i de retallades de drets laborals que el Grup HOTUSA d'hostaleria està portant a terme a EEUU especialment amb les cambreres de pis. Pràctiques i política laboral del Grup Hotusa que són prou conegudes i hem patit CCOO directamentent aquí a Catalunya.

- - - - - - - - - -

Que se enteren Hotusa y Ponte Gadea: ¡Los empleados de Eurostars Chicago Magnificent Mile se merecen un contrato justo ya!

Tres compañeros del sindicato Chicago Federation of Labor - UNITE HERE (Angel Castillo, Elliott Mallen y Brendan Bashin-Sullivan) se han reunido con los compañeros de CCOO Serveis de Catalunya (Esteban Sanabria, Francisco Galván) para compartir y solidarizarse con la campaña de denuncia por las prácticas antisindicales y de recortes de derechos laborales que el Grupo HOTUSA de hostelería está llevando a cabo en EE.UU. especialmente con las camareras de piso. Prácticas y política laboral del Grupo Hotusa que son conocidas y hemos sufrido CCOO directamente aquí en Catalunya.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) ,

pdf print pmail

Els netejadors de l'Eurostars Chicago Magnificent Mile Hotel van votar a favor d'unir-se a UNITE HERE Local 1 el 2018. L'administració de l'hotel encara no ha signat un conveni sindical just.

L'Eurostars Chicago Magnificent Mile pertany a una filial de Ponte Gadea. Està gestionat per una filial del Grup Hotusa.

L'hotel paga als seus netejadors fins a 7 $/hora menys que la majoria dels hotels amb un conveni sindical UNITE HERE Local 1, i no ofereix assegurança mèdica gratuïta ni de baix cost.

- - - - - -

Los limpiadores del Eurostars Chicago Magnificent Mile Hotel votaron a favor de unirse a UNITE HERE Local 1 en 2018. La administración del hotel todavía no ha firmado un convenio sindical justo.

El Eurostars Chicago Magnificent Mile pertenece a una filial de Ponte Gadea. Está gestionado por una filial del Grupo Hotusa.

El hotel paga a sus limpiadores hasta 7 $/hora menos que la mayoría de los hoteles con un convenio sindical UNITE HERE Local 1, y no ofrece seguro médico gratuito ni de bajo coste.

Artículos más leídos hoy

Infórmate