Arquivado en Noticias, Salud Laboral, Condiciones de trabajo
Les delegades de Caprabo/Geisha de la província de Tarragona demanen un pla de prevenció de riscos psicosocials
Per evitar situacions indesitjades i garantir un entorn laboral digne i segur, les nostres companyes de CCOO demanen un pla de prevenció de riscos psicosocials.
Les delegades de CCOO als centres Caprabo/Geisha de la província de Tarragona es van reunir dilluns passat, 12 de juny, amb els representants de l'empresa, a Coma-Ruga, per donar els primers passos amb vista a aconseguir un pla de prevenció de riscos psicosocials.
En prevenció de riscos laborals, denominem factors psicosocials a aquells factors de risc per a la salut que s'originen en l'organització del treball i que generen respostes de tipus fisiològic (reaccions neuroendocrinas), emocional (depressió o apatia), cognitiu (restricció de la percepció, de l'habilitat per a la concentració o la creativitat) i conductual (com l'assumpció de riscos innecessaris) que són conegudes popularment com "estrès" i que poden ser precursores de malaltia en certes circumstàncies d'intensitat, freqüència i durada.
Per evitar situacions indesitjades i garantir un entorn laboral digne i segur, les nostres companyes de CCOO han engegat un procés que conclourà en l'elaboració d'un pla de prevenció.
Artículos más leídos hoy
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Nous serveis a ledifici del Centre BS de Sant Cugat
Juega Limpio 2008 se reúne con el Comité Olímpico Español
Convenio de Banca: Es hora de concretar
Jornada "Temps i Salut, és possible" amb motiu del Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones
Reuniones comerciales en oficinas









