Archivado en Comunicats

Nous serveis a l聮edifici del Centre BS de Sant Cugat

05 09 2008 Trobem a faltar l聮oferta d聮aquells serveis que la representaci贸 sindical estem sol路licitant des de fa cinc anys. (PDF: Cat)

La direcci贸 de Recursos Humans ha enviat una enquesta sobre les prefer猫ncies de la plantilla per a una possible instal路laci贸 de serveis nous a l聮edifici del centre corporatiu de Sant Cugat del Vall猫s.

Ens sembla que 茅s una acci贸 molt democr脿tica consultar a les persones que treballen qu猫 en pensen d聮aix貌, a m茅s a m茅s, s聮asseguren aix铆 una 芦sensata prospecci贸 de mercat禄. Tanmateix, trobem a faltar l聮oferta d聮aquells serveis que la representaci贸 sindical estem sol路licitant des de fa cinc anys i que sempre ens han negat:

-          Serveis de transport gratu茂t a Sant Cugat del Vall猫s des de Sabadell, Barcelona i Terrassa.

-          Ampliaci贸 i increment del plus de transport a tots els empleats.

-          Servei de restaurant subvencionat, com a totes les grans empreses, de tots els sectors de l聮activitat econ貌mica, situades en els pol铆gons.

-          Places de p脿rquing per a tota la plantilla.

Us suggerim que quan respongueu l聮enquesta incorporeu les reclamacions que aqu铆 enunciem o que, si ja l聮heu contestat, envieu un correu a 0901encuestas_edificio_centro_bancsabadell. Tal vegada estem iniciant un per铆ode de democr脿cia directa en les pol铆tiques de recursos humans i 茅s possible que acceptin aquestes propostes si la petici贸 els arriba directament dels treballadors.

Setembre de 2008