Junts per un acord a BBVA Contigo

Avui dia 20 de setembre, es reuneix per fi la Mesa de Relacions Laborals per abordar la regulació de les condicions laborals de la plantilla BBVA Contigo.

Els tres sindicats CCOO, UGT i ACB, que representem el 76,8% de tota la plantilla de BBVA, hem consensuat les nostres postures per poder presentar a aquesta Mesa, una plataforma equilibrada per compensar els horaris i condicions que exigeixen els llocs de treball de BBVA Contigo.

CCOO per fi ho aconsegueix: BBVA convoca la Mesa de Negociació Contigo

Des de principis d'aquest any i com explicàvem en diferents circulars, CCOO vam fer una proposta al Banc perquè convoqués una Taula de Relacions Laborals i s'assegués a regular la unilateralitat de les condicions del col·lectiu de treballadores i treballadors de BBVA Contigo. CCOO hem aconseguit desbloquejar la situació i que el banc s'assegui a tractar aquest tema, convocant, per fi, la Taula pel 20 de setembre.

Contigo - BBVA Estatal

BBVA Contigo: Volem una Mesa de Negociació, Ja!

En les nostres circulars de febrer i juny, vam fer una proposta al Banc perquè convoqués una Mesa de Relacions Laborals, i s'assegués a regular la unilateralitat de les condicions que es donen en el col·lectiu de les treballadores i treballadors de BBVA Contigo, a més d'actualitzar les condicions dels col·lectius SFP.

Compensacions MiFID - BBVA Estatal

CCOO aconseguim que BBVA avanci en les compensacions MiFID

En la reunió de la Comissió de Formació d'ahir dia 24 de maig, gràcies a la insistència i esforç de negociació de CCOO, entre d?altres temes, BBVA ha reconegut el següent:

Igualtat - BBVA Estatal

El TSJ de Madrid falla en contra de BBVA

Com a conseqüència de la demanda interposada per una companya a través de CCOO, el TSJ de Madrid en Sentència 169/2018 de 9 de març de 2018, li ha donat la raó i ha dictaminat que el temps d'excedència per maternitat/paternitat computa a l'efecte d'antiguitat per a l'ascens de nivell.

Carrera Professional - BBVA Estatal

L'Audiència Nacional dicta sentència: s'obre un nou camí

En data 3 d'abril, la Sala social de l'Audiència Nacional, ha dictat sentència sobre el Conflicte Col·lectiu presentat per CCOO i la resta de sindicats presents a BBVA.

Acord de Formació MIFID - BBVA Estatal

L'avarícia de BBVA amb la seva plantilla

Han sorgit tot tipus d'incidències, on queda demostrada la miserable posició del Banc,  negant-se a compensar per cada certificació obtinguda, els 4 dies de llicència i els 4 punts DOR.

Catalogacions - BBVA Estatal

Una vegada més, les qüestionables Catalogacions

En aquestes últimes setmanes, moltes persones hem estat valorades en el procés de Catalogació. Aquest any se substitueix el nom i la grafia en la valoració, passant de les lletres A, B, C i D als números 1, 2, 3 i 4.

Carrera Professional - BBVA Estatal

Conflicte Col·lectiu Nivell 8

CCOO, com a firmants del Conveni Col·lectiu i com a sindicat majoritari a BBVA, hem lluitat pel reconeixement d'aquest dret per la via de la negociació, fins a esgotar-la. Però quan el banc ens nega allò que està signat i compromès, som els primers en interposar el conflicte col·lectiu davant l'Audiència Nacional per incompliment d'allò acordat en Conveni, buscant allò que, en justícia considerem que ens correspon.

Acord de Formació MIFID - BBVA Estatal

Un tren que val per dos

CCOO hem sol·licitat en nombroses ocasions l'obertura de negociacions, per plantejar diferents propostes i debatre un acord, sobre la formació obligatòria de la plantilla de BBVA.
Llegir el text de l'Acord.

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...