EESS - BBVA Estatal

CCOO torna a guanyar les eleccions a BBVA i al Sector

La plantilla ens renova la confiança, en la seva defensa ipel futur professional. Gràcies pel vostre recolzament!

EESS - BBVA Estatal

CCOO: sindicalisme des del cor

El Sindicalisme de CCOO és un sentiment que batega i es nota, i així ho has pogut comprovar en aquests quatre anys que hem compartit plegats.

T'interessa: El Conveni i la Representativitat

T'ho expliquem en 4 simples passos.
Assegura els teus Drets Laborals amb CCOO.

Previsió Social - BBVA Estatal

On estem - Què farem: Previsió Social

CCOO treballem perquè la Previsió Social sigui un altre instrument més per millorar les condicions laborals de la plantilla. Ho assumim des de la responsabilitat de ser el sindicat majoritari a BBVA.

Salut Laboral - BBVA Estatal

On estem - Què farem: Salut Laboral

CCOO, com a sindicat majoritari, vetllem perquè el treball a BBVA no danyi la salut del conjunt de les treballadores i treballadors, exigint el compliment de la llei en matèria preventiva i promovent millores en les condicions de seguretat i salut laboral.

Igualtat - BBVA Estatal

On estem - Què farem: Igualtat

A CCOO treballem perquè la Igualtat d'Oportunitats i la Conciliació de la vida personal i professional no es quedi en un bonic projecte teòric, convertint aquesta reivindicació en un eix central. Ho assumim des de la responsabilitat de ser el primer sindicat a BBVA.

Formació - BBVA Estatal

On estem - Què farem: Formació

A CCOO treballem perquè la formació sigui un aspecte troncal de desenvolupament professional, com a garantia de la nostra ocupabilitat i com a valor afegit en la qualitat del nostre treball.

EESS 2019 - BBVA Catalunya

Informacions per la votació del proper 13 de febrer

El proper 13 de febrer és el dia previst per a la realització de les eleccions sindicals de Banca.
La teva participació és molt important perquè amb el teu vot no tan sols escolliràs la representació sindical a BBVA sinó que determinaràs també la composició de la Mesa de Negociació del XXIV Conveni de Banca que regularà les nostres condicions laborals dels propers 4 anys.

CCOO-CGT Conjunta- BBVA Estatal

UGT y ACB se desentienden de la plantilla de Tecnología

El próximo 13 de febrero de 2019 se celebrarán las elecciones sindicales en Banca, y por tanto en BBVA. Sin embargo, en estos cuatro próximos años la plantilla de Tecnología no tendrá Comité propio, debido a que UGT y ACB se han negado a ello.

CCOO BBVA i CX - BBVA Catalunya

Fusió Seccions Sindicals CCOO BBVA i CX. Més grans, més propers

El passat 25 d'octubre celebràvem el Plenari de fusió de les Seccions Sindicals de CCOO de BBVA i CX a Catalunya. A partir d'ara som una sola Secció Sindical que compta amb el suport de gairebé 3400 persones afiliades i som la Secció Sindical més forta i millor preparada per afrontar els reptes de la nova plantilla que conformem els empleats i empleades de BBVA-Catalunya.

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...