Archivado en Comunicats, Eleccions Sindicals

EESS 2019 - BBVA Catalunya

Informacions per la votació del proper 13 de febrer

El proper 13 de febrer és el dia previst per a la realització de les eleccions sindicals de Banca.
La teva participació és molt important perquè amb el teu vot no tan sols escolliràs la representació sindical a BBVA sinó que determinaràs també la composició de la Mesa de Negociació del XXIV Conveni de Banca que regularà les nostres condicions laborals dels propers 4 anys.

Este artículo se publicó originalmente en BBVA (Sección Sindical BBVA) ,

ELECCIONS SINDICALS 2019

INSTRUCCIONS PER VOTACIÓ 13-02-2019

On votarem?

A cada circumscripció hi haurà una mesa central oberta de 8-15 hores, on podrà votar qualsevol persona inscrita en el cens definitiu publicat el 8 de gener de 2019.

Maura: Plaça Antoni Maura, 6

Barcelona: Plaça Antoni Maura, 6

Girona: Campcardós, 25

Lleida: Rambla Ferran, 30

Tarragona: Plaça Imperial Tarraco, 6

Cada una de les meses centrals provincials comptarà amb diferents urnes itinerants formades per les oficines d'un mateix CBC, tot i que en alguns casos la ruta serà de 2 CBC.

A cada una d'aquestes urnes l'empresa designarà un president/secretari que serà l'encarregat de recollir els vots. Els sindicats designarem interventors/res que vetllarem perquè tot el procés es faci amb les garanties corresponents.

En aquestes urnes itinerants només podran votar les persones que constin en el cens de la ruta corresponent.

Als edificis de Sabadell, Terrassa i oficina Marquès de Camps (Girona) hi haurà una urna fixa durant suficients hores per permetre la votació de tots els treballadors i treballadores.

Si preveus que no estaràs el 13 de febrer en el teu centre de treball o no estàs inclòs dins del cens de l'urna itinerant del teu CBC, pots exercir el teu dret de vot anant a la mesa central corresponent, disposes d'un permís retribuït pel temps indispensable pel desplaçament d?anada i tornada, o bé, mitjançant l'opció del vot per correu. (Veure instruccions següent full).

CCOO hem proposat l'opció del vot desplaçat, tal com es va fer fa 4 anys amb el suport unànime de tots els sindicats, perquè ofereix totes les garanties al procés i permet la recollida del vot de qualsevol persona, independentment de la urna a la que pertanyi, per tal de facilitar la màxima participació.

Malauradament aquest any no serà possible per la negativa d'UGT; lamentem profundament aquesta decisió doncs dificultarà la participació a molts companys i companyes en aquestes eleccions per exercir el seu dret de vot.

Instruccions vot per correu

Anar a una oficina de correus per fer la sol·licitud de vot per correu certificat. S'ha de fer la notificació com a molt tard el dia 1 de febrer.

1.   Omplir el document de petició de vot per correu.

Posa't en contacte amb nosaltres bbvacat@ccoo.cat per enviar-te el model.

2.   Abans de ficar l'escrit al sobre, el funcionari de correus l'ha de timbrar i posar la data en la que l'envia (et demanaran el DNI per comprovar la teva identitat).

3.   Tancar el sobre i enviar-lo per correu certificat al President/a de la Mesa Electoral corresponent:

Maura: Jaume Carulla Majoral / BBVA-Plaça Antoni Maura, 6 - 4 planta, Dept. 5426 (08003) Barcelona

Barcelona: Antonio Galindo Portillo / BBVA-Of. 8739 - Ctra. de Sentmenat, 50 (08211) Castellar Vallès

Girona: Xavier Sóliva Bosch / BBVA-Of. 2170 - Carrer Joaquim Ruyra, 73 (17300) Blanes

Lleida: Juan Carlos Domingo Pascual / BBVA-Of. 0845 - Av. Balmes, 32-34 (25007) Lleida

Tarragona: Josepa Llauradó Barrat / BBVA-Of. 5429 - Rambla Nova, 58-60 (43004) Tarragona

4.   Posar en el remitent: el teu nom i l'adreça del teu domicili o on siguis fàcilment localitzable.

Uns dies més tard, rebràs a l'adreça que indiquis una carta certificada del President/a de la Mesa Electoral, amb un exemplar de cada una de les candidatures presentades i el sobre per incloure el vot.

5. Tornar a anar a correus per enviar el vot per correu certificat al President/a de la Mesa Electoral.

Termini : 7 de febrer per garantir que el teu vot arribi a temps al President/a.

i)    Posar la butlleta de la candidatura escollida dins el sobre que ens enviaran i el tanquem.

">ii)   En un sobre més gran posar el sobre oficial de votació tancat amb la butlleta i fora d'aquest, la teva fotocòpia del DNI.

">

SI VOLS QUE T'AJUDEM EN AQUEST PROCÉS