28 d`abril de 2023. Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

#1M2023 1r de Maig de 2023

MANIFESTACIONS

BARCELONA, RONDA SANT PERE AMB PAU CLARIS, 11.30 h

Punt de trobada Fed.Serveis a partir de les 11 h davant de Pl. Urquinaona/Fontanella (davant Pannus) >> Cartell BARCELONA en PDF

TERRASSA, PL. DEL PRIMER DE MAIG, 11.00 h >> Cartell TERRASSA en PDF

IGUALADA, PG. DE MOSSÈN JACINT VERDAGUER /C. DE SANT MAGÍ, 11.30 h >> Cartell IGUALADA en PDF

GIRONA, PL. DE LA INDEPENDÈNCIA, 12.00 h >> Cartell GIRONA en PDF

LLEIDA, PL. DEL TREBALL, 12.00 h >> Cartell LLEIDA en PDF

TARRAGONA, PL. IMPERIAL TÀRRACO, 12:00 h >> Cartell TARRAGONA en PDF

TORTOSA, CAP El Temple, 11:45 h >> Cartell TORTOSA en PDF

CCOO analitza la sostenibilitat del model turístic i les estratègies per a la descarbonització en un taller a Barcelona

La trobada forma part d´un projecte de la Fundación 1º de Mayo, amb el suport de CCOO de Catalunya, que recorre diferents llocs d´Espanya amb indústries turístiques importants.

- - - - - -

CCOO analiza la sostenibilidad del modelo turístico y las estrategias para su descarbonización en un taller en Barcelona

El encuentro forma parte de un proyecto de la Fundación 1º de Mayo, con el apoyo de CCOO de Catalunya, que recorre diferentes lugares de España con industrias turísticas importantes.

Mediació Assegurances Privades      Comunicat 4              11/04/2023

Conveni de Mediació d´Assegurances Privades Negociació Capítols IX, X I XI

El dia d'avui s'ha reunit la Comissió Negociadora del Conveni de Mediació d'Assegurances Privades per tractar els articles relatius als capítols IX Mobilitat Geogràfica, X Suspensió i Extinció del contracte de treball i XI Protecció i Salut Laboral.

Convenio de Mediación de Seguros Privados Negociación Capítulos IX, X y XI

En el día de hoy se ha reunido la Comisión Negociadora del Convenio de Mediación de Seguros Privados para tratar los artículos relativos a los Capítulos IX Movilidad Geográfica, X Suspensión y Extinción del contrato de trabajo y XI Protección y Salud Laboral.

CCOO demostra amb dades que a l´Hostaleria de Catalunya no li falta personal sinó millors salaris i condicions de treball dignes

Per a CCOO Federació de Serveis, a Catalunya hi ha suficient i qualificada mà d'obra al sector d'Hostaleria, les dificultats esgrimides per les patronals són degudes a la precarietat, els baixos salaris i les condicions laborals deficients (torns partits, dificultat conciliació vida laboral i  familiar, ni tan sols un cap de setmana de descans al mes), hi ha moltes persones que abandonen la professió i opten per treballar en altres sectors.

- - - - - - -

CCOO demuestra con datos que a la Hostelería de Catalunya no le falta personal sinó mejores salarios y condiciones de trabajo dignas

Para CCOO Federació de Serveis, en Catalunya hay suficiente y cualificada mano de obra en el sector de Hostelería, las dificultades esgrimidas por las patronales son debidas a la precariedad, los bajos salarios y las deficientes condiciones laborales (turnos partidos, dificultad conciliación vida laboral y familiar, ni tan siquiera un fin de semana de descanso al mes), hay muchos personas que abandonan la profesión y optan por trabajar en otros sectores

SALARI O CONFLICTE.- Volem trencar el bloqueig patronal per un Conveni d´Oficines i Despatxos de Catalunya

Després de les concentracions del dia tres de març davant de la seu de PIMEC i del dia deu de març davant de la seu de FOMENT, la patronal continua preferint ignorar les greus conseqüències que té per a les plantilles aquesta situació d'incertesa i de congelació salarial. Les concentracions van ser més nombroses del que esperàvem i volem mostrar el nostre agraïment i orgull per l'esforç de tots els comitès i delegats i delegades de CCOO que van acudir en representació de les plantilles del sector a exigir un conveni just.

- - - - - -

SALARIO O CONFLICTO.- Queremos romper el bloqueo patronal por un Conveni d’Oficines i Despatxos de Catalunya

Después de las concentraciones del día tres de marzo ante la sede de PIMEC y del día diez marzo ante la sede de FOMENT, la patronal continúa prefiriendo ignorar las graves consecuencias que tiene para las plantillas esta situación de incertidumbre y de congelación salarial. Las concentraciones fueron más numerosas de lo que esperábamos y queremos mostrar nuestro agradecimiento y orgullo por el esfuerzo de todos los comités y delegados y delegadas de CCOO que acudieron en representación de las plantillas del sector a exigir un convenio justo.