Archivado en Comunicado breve, Mujeres e Igualdad, Convocatorias, Uni贸n Comarcal A Coru帽a, Muller

Coa participaci贸n do secretario xeral confederal, Unai Sordo, e a secretaria confederal da Muller, Elena Blasco

Preparando o cami帽o da folga para o 8 de Marzo: Multitudinaria asemblea en A Coru帽a

8M
O sal贸n de actos do edificio sindical da Coru帽a quedou pequeno para a multitudinaria asemblea organizada por Comisi贸ns Obreiras para preparar o cami帽o da folga do vindeiro 8 de marzo. Neste encontro coa afiliaci贸n participaron o secretario xeral confederal, Unai Sordo, e a secretaria confederal da Muller, Elena Blasco, as铆 como representantes das direcci贸ns nacional e comarcal do sindicato. Entre o p煤blico tam茅n cabe destacar a presenza de dirixentes de partidos pol铆ticos de diferente cor, que seguiron con interese o desenvolvemento da asemblea.

Para os voceiros e voceiras de CCOO, a convocatoria de folga est谩 芦m谩is ca xustificada禄. De feito, os datos do paro rexistrado, co帽ecidos hoxe, 芦reaf铆rmannos nas raz贸ns da convocatoria禄, subli帽aron.

CCOO chama a traballadoras e traballadores a secundaren a convocatoria de paros laborais de d煤as horas por quenda e a participaren nos distintos actos, manifestaci贸ns e mobilizaci贸ns que se celebren con motivo do 8 de marzo, para reiterar o 芦compromiso activo禄 coa eliminaci贸n da discriminaci贸n laboral, econ贸mica e social das mulleres.