¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

Convenio Colectivo para el Sector Comercio de la Piel de Pontevedra

Convenio Colectivo Oficinas y Despachos Pontevedra 2009-2012

Este Convenio será de aplicación en toda la provincia de Pontevedra, entrará en vigor el día 1 de enero de 2009. Su duración será de cuatro años, terminando su vigencia el 31 de diciembre de 2012. Se entenderá prorrogado tácitamente por anualidades naturales de no mediar denuncia expresa de las partes.

polo traballo decente e contra a directiva europea das 65 horas

Máis de 15 mil persoas acoden ao chamamento de CCOO e UGT

Máis de 15 mil persoas chegadas de toda Galicia participaron na manifestación convocada por UGT-Galicia e o Sindicato Nacional de CCOO. A mobilización, que arrincou ás 20 horas en Vigo do cruzamento da Vía Norte con Urzáiz e rematou na rúa de Montero Ríos, foi o acto central da Xornada Mundial polo Traballo Decente, na que ademais de reclamar un traballo con dereitos para toda a clase traballadora, tamén se protestou contra a directiva europea das 65 horas.

xornada mundial polo traballo decente

Manifestacion en Vigo, o martes, dia 7, ás 20,00 horas

A MANIFESTACIÓN de Galicia terá lugar en VIGO as 20 horas, no cruzamento da Via Norte con Urzáiz e con remate en Montero Ríos. De todas as comarcas sairán autobuses.

7 de octubre, xornada mundial polo traballo decente

Contra a directiva de tempo de traballo

Os beneficios da globalización distribuíronse de xeito moi desigual entre países e grupos sociais. Nas últimas décadas asistimos á extensión da democracia por amplas rexións do mundo e a un crecemento económico continuado. Porén, ao mesmo tempo incrementouse a fenda que separa os máis pobres dos máis ricos. As desigualdades acentuáronse entre os países e tamén no seu interior.

CCOO exige la reanudacion de la negociación del Convenio Colectivo

Conflicto laboral en la Cofradia de Cambados

Un conflito laboral estase a aproximar á confraría de Cambados. O sindicato Comisións Obreiras está disposto a convocar unha folga entre os traballadores do pósito como medida de protesta pola negativa do patrón maior e o seu cabildo a negociar o convenio colectivo. Están por concretar aínda aspectos como a data en que se vai a realizar a protesta ou o alcance da mesma; se serán paros puntuais ou unha folga xeral.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador