O persoal de Hotel Attica 21 en A Coru帽a apoia maioritariamente a candidatura de CCOO Servizos

attica

O pasado venres 18 o persoal de Hotel Attica 21 en A Coru帽a revalidou cunha alta participaci贸n a candidatura presentada por CCOO, cun total de tres delegadas.

A Federaci贸n de Servizos de CCOO agradece aos traballadores e traballadoras desta empresa a confianza depositada no sindicato e garante redobrar o esforzo e manter o traballo diario.

Agradecemento ao persoal de Paradores Vilalba e a Domingo, delegado de CCOO que renova o seu mandato

CCOO Servizos renova a s煤a representatividade por quinta vez no Parador de Vilalba

parador vilalba

Desde a Secci贸n Sindical de CCOO en Paradores e a Federaci贸n de Servizos de Galicia queremos agradecer a confianza que puxeron en CCOO e no noso candidato os traballadores e traballadoras do Parador de Vilalba.

Nas elecci贸ns sindicais celebradas este m茅rcores, d铆a dezaseis, o resultado foi contundente a favor de CCOO. Por 12 votos dun total de 18 foi elixido o compa帽eiro Domingo, delegado de CCOO que revalida o seu mandato por quinta vez e que de novo viu reco帽ecido o traballo realizado nestes catro anos.

O noso compromiso cos traballadores e traballadoras deste Parador seguir谩 sendo o mesmo que ata agora, po帽endo o noso total empe帽o en conseguir mellorar as condici贸ns de traballo de todo o cadro de persoal, dando continuidade na implicaci贸n como sindicato e proporcionando soporte ao noso delegado, que seguir谩 traballando con lealdade para os seus compa帽eiros e compa帽eiras.

Queremos dar as grazas a todo o persoal pola confianza depositada, na seguridade de que non vos defraudaremos.

脡 o que m谩is beneficios xera de toda a rede de Paradores e, a pesar diso, mantense unha for brecha salarial e desigualdades entre traballadores

Hostal dos Reis Cat贸licos: desigualdade entre traballadores, sen convenio e l铆der en beneficios

concentraci贸n convenio Hostal Reis Cat贸licos

O Comit茅 de Empresa do Hostal dos Reis Cat贸licos, en Santiago de Compostela, integrado polos sindicatos CSIF, CIG, CUT e CCOO, concentrouse este martes, d铆a sete, na Cidade da Cultura coincidindo coa presenza da presidenta de Paradores de Turismo, co fin de reivindicar unha negociaci贸n real e a firma dun convenio digno xa que o actual leva oito anos caducado.

D煤as sentenzas en Paradores dan a raz贸n a CCOO en senllos conflitos colectivos

Paradores: Sentenzas sobre vacaci贸ns en Villalba e modificaci贸n de quendas a persoal do departamento de pisos en Monforte

Parador Vilalba

D煤as sentenzas en Paradores dan a raz贸n a CCOO en senllos conflitos colectivos, un no Parador de Vilalba sobre fixaci贸n de vacaci贸ns por peche temporal do Parador e o outro no Parador de Monforte por modificaci贸n de quendas ao persoal do departamento de pisos.

Masivo seguimento dos paros de d煤as horas, especialmente en grandes empresas e administraci贸ns p煤blicas. Tam茅n participaci贸n masiva nas mobilizaci贸ns

CCOO e UGT congrat煤lanse do 芦茅xito禄 da folga e da participaci贸n 芦masiva禄 nas mobilizaci贸ns

8M Galicia

O Sindicato Nacional de CCOO de Galicia e UGT-Galicia congrat煤lanse do 芦茅xito禄 da folga convocada hoxe polo sindicalismo de clase. O seguimento dos paros de d煤as horas foi masivo, especialmente en grandes empresas e administraci贸ns p煤blicas. Polo de agora, non houbo incidentes salientables nin no paro que da madrugada (entre as 00:00 e as 02:00), nin tampouco ao mediod铆a (das 12:00 谩s 14:00).

Delegadas do sindicato participaron nun encontro sectorial na Coru帽a que serviu para informar e denunciar este tipo de situaci贸ns

CCOO denuncia as dificultades para a igualdade efectiva entre homes e mulleres no sector dos servizos

Encontro 8M

Delegadas de Comisi贸ns Obreiras denuncian as dificultades para a igualdade efectiva entre homes e mulleres no sector dos servizos. Nun encontro sectorial que o sindicato organizou o m茅rcores na Coru帽a co gallo da folga do vindeiro d铆a 8, representantes de CCOO en diferentes empresas relataron as eivas detectadas no seu d铆a a d铆a, tanto do punto de vista profesional coma sindical.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Consulta sobre pensiones
Consultas sobre pensiones
Gu铆a derechos de trabajadores y trabajadoras Gu铆a de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador
Calendario Laboral Calendario Laboral 2015