Archivado en Comunicados, Condiciones de trabajo, Convocatorias

Desconvocada la vaga al Gran Buffet Cambrils

Pel pagament de salaris

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) ,
La Federació de Comerç, Hostaleria i Turisme (FECOHT) de CCOO de les Comarques Tarragonines informa que la vaga indefinida de la plantilla del restaurant Gran Buffet Cambrils (Ctra N-340, Km. 1145, Cambrils (Tarragona)), prevista per avui divendres, ha estat desconvocada.

Ahir a la tarda, la representació legal dels treballadors/es va arribar a un acord amb la Direcció pel qual es desconvoca la vaga.

L?acord consisteix en què l?empresa pagarà a la plantilla el 30% del salari d?octubre a partir de dilluns i els fan un calendari de pagament quinzenal, a part d'una reestructuració de l'empresa que garanteixi la seva viabilitat.

De tota manera, els representants dels treballadors anuncien que no es descarta tornar a convocar la vaga més endavant si l'empresa no compleix el pacte, en un conflicte sorgit perquè els prop de 23 treballadors/es -adscrits al Conveni per a la Indústria de l'Hostaleria de Catalunya-, patien impagaments salarials.