Sevilla CTC

Reunión con los responsables de CTC de la plataforma de FCC

Reunión en Madrid, entre los responsables de CTC del servicio de FCC Sevilla y  delegados del comité de Zona Centro, cara a alcanzar acuerdos más justos, para los trabajadores de dicha plataforma, a destacar la presencia de Ludivino , por parte de la compañía y de Sergio Bueno y Jose Javier Martínez Lujan, pro la parte social entre otros.

Todos os sindicatos denuncian que se rescindan contratos baixo a acusación de "baixa productividade"

Readmisión despedidos BBVA. Ante a súa agresión, a nosa resposta Colectiva

BBVA procedeu a despedir, sen apertura de Expediente Disciplinario previo, e por tanto en clara situación de indefensión, a 14 persoas á vez, baixo a acusación de "ruptura da boa fe contractual, por baixa produtividade". Maioritariamente ocupaban postos Comerciais, aínda que tamén hai algún GAC, todos na Rede de Oficinas.

Que se despediran a dúas persoas por Territorial, coa excepción de 3 no Centro e 1 en Canarias, xa dá unha idea clara de que esta medida non ten nada que ver coa obxectividade nin coas persoas afectadas. Estamos ante unha agresión directa contra o emprego do conxunto do persoal. Buscan preparar o terreo e AMEDRENTAR ao conxunto de traballadores e traballadoras do BBVA. A orixe desta forma de actuar é consecuencia da mediocridade e incapacidade dos directivos do banco. Lonxe de asustarnos, só cabe responder coa contundencia que o momento require.

Por ese motivo nos manifestamos, ao igual que outras capitais de provincia, onte en A Coruña:

Xuntanza de delegadas e delegados de Alcampo Galicia cos responsables da Sección Sindical Estatal

A Sección Sindical Estatal de CCOO de Alcampo reuniuse esta mañá cos delegados e delegadas de Alcampo de Galicia.
Nesta xuntanza de traballo tratáronse diferentes temas que afectan a toda a plantilla da empresa Alcampo, entre os cales está a futura negociación do próximo convenio colectivo que remata a súa vixencia o día 31 de decembro do 2016, polo que toca afrontar a dura e dificil tarefa da negociación.
Desde a Federación de Galicia, agradecemos a asistencia do Secretario Xeral da Sección Sindical Estatal de Alcampo , así como a asistencia de todos os delegados e delegadas de Galicia.

Dietas

Negociación dietas

Convocatoria para el 6 de septiembre 2016 (la primera fecha de las reuniones planificadas).

CCOO trabajara para conseguir un acuerdo que permita saber cuando, bajo que condiciones, y que cantidades podemos recuperar.

O sindicato mantén a maioría da representación no comité provincial do banco

CCOO gaña as eleccións na oficina principal de Abanca en Santiago de Compostela

A Federación de Servizos de CCOO gaña as eleccións na oficina principal de Abanca en Santiago de Compostela. Como xa aconteceu catro anos atrás, a candidatura presentada por Comisións conseguiu dous representantes no comité de empresa, fronte a dous de ASCA e un da UGT, que entra no comité á custa da CSICA. Ademais, CCOO foi o sindicato máis votado nuns comicios en que participou a totalidade do persoal, polo que manterá a presidencia do órgano de representación. Segue

CCOO Catalunya y Levante, División Albert Sogas

Reunión con Albert Sogas, para tratar temas de sus servicios

El pasado 8 de junio, se reunió la sección sindical de CCOO de Catalunya, para hacer seguimiento de los servicios de la division de Logística y Farmacia de CTC, para tratar de una forma más particular la problemática de los mismos .

El orden del día fue :

1-      Aplicación e interpretación de la falta de actividad:

a)       Se está enviando gente de CTC a casa y se queda personal de ETT en Fedefarma y Decatlón. Aquí solicitamos extracto de Time control de los meses de enero a marzo del 2016, para cotejar lo afirmado y ver su impacto real.

b)      Se está descontando dinero de la nómina a personal que se le ha aplicado falta de actividad.

c)       Se está indicando al personal de Decatlón que se desplace a otra nave a recuperar las horas, sin abonar compensación por kilometraje.

2-       Alto porcentaje de personal de ETT, sobre el global de la plantilla.

3-      Revisión de las primas y conceptos salariales en Decatlón, consideramos están en precios muy bajos teniendo en cuenta el margen de la cuenta. Hay un alto margen de mejora.

4-      Planinng de vacaciones de los servicios, cumplimentado y cerrado.

5-      Solicitud de asistencia a los centros de levante , Girona y Lérida de Fedefarma, para ver el PRL y reunirse con trabajadores.

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador