Archivado en Negociacion Colectiva, Comunicados convenio, Comercio, Comercio Galicia, Accion sindical

Constitúese a mesa de negociación do convenio comercio vario de A Coruña

convenio comercio vario coruña

O día 7 de xuño de 2022, constituímos a mesa de negociación do convenio de comercio vario da Coruña, composta por 15 membros por parte da representación sindical e coa seguinte repartición: CCOO 4, CIG 7; UGT 4.

Nesta primeira reunión ademais de constituír a mesa, presentouse unha proposta conxunta das tres centrais sindicais, coa que tentaremos mellorar as condicións de traballo do persoal do sector, incorporando unha vez máis propostas en temas de xornada laboral, descansos, vacacións, licenzas, clasificación profesional, incrementos salariais, abono de complementos, desconexión, transición dixital e igualdade.

A pandemia dos últimos anos que atrasou o inicio desta negociación, ademais da situación actual de IPC disparado, vai complicar sen dúbida esta negociación, pero é de xustiza que o sector do comercio teña unha actualización do seu convenio tras varios anos conxelado.