Archivado en Negociacion Colectiva, Comunicados convenio, Comercio, Comercio Galicia, Accion sindical

A postura da patronal do Comercio Alimentación de Coruña é inaceptable e inasumible

convenio comercio alimentación Coruña

Na última reunión da mesa do convenio Comercio Alimentación Coruña a patronal calificou a nosa plataforma como "inasumible" alegando os seguintes motivos:

• A situación económica é moi mala.
  • O IPC está disparado e polas nubes.
  • Deste xeito non poderían competir coas outras empresas do sector.
  • Porque cuantificado o seu custo, o importe de todas as melloras que pedimos, está por encima do que eles pretenden gastarse en negociación do convenio. Ler máis

Do mesmo xeito din non estar dispostos a asumir:

•  Unha subida de salario acorde á subida do custo da vida.
  • Xornadas continuas de mañá e tarde.
  • Un número de fins de semana de calidade e descanso ao ano para compartir coas nosas familias.
  • Máis contratos de fixos de 40 horas e menos parcialidade e temporalidade.

A posición de CCOO quedou definida coa réplica nos seguintes termos:

1. A suba do IPC, o custo da vida, alugueres, luz, os problemas en xeral da economía, tamén afecta o persoal e de forma máis grave que á propia empresa, xa que ten que asumir todas esas subidas con baixos salarios, contratos temporais e moitas veces a tempo parcial.
  2. Non ten en conta o esforzo que está a facer o persoal nestes tempos, con risco para a súa saúde e a das súas familias, ademais da sobrecarga de traballo que significa cubrir ao compañeiro e compañeiras que caen de baixa por covid.
  3. Prodúcese un grande agravio comparativo xa que outros compañeiros e compañeiras do sector teñen xornadas continuas de mañá e tarde que lles permite conciliar a súa vida laboral ou familiar e gozan de fins de semana libres por convenio, aquí hai que rogalos ou cambialos polos días de asuntos propios.

Xa abonda, teñen que dedicar un montante maior de diñeiro a mellorar as condicións do persoal, porque aínda así seguirán mellorando as súas contas, segundo a información que eles mesmos publican nos medios de comunicación con records de beneficios cada ano. É a hora de facer un esforzo maior co seu persoal, ese que fai pouco era considerado indispensable pola sociedade