Archivado en Comunicados, Legal, Huelga, Divulgacion, Reforma Laboral

#HuelgaNoEsDelito #VagaNoÉsDelicte

Derogat l´article 315.3 del Codi Penal, una reclamació constant de CCOO

Unes 300 persones -gran part d'elles sindicalistes- han estat processades sota aquest precepte en la seva participació en vagues i piquets.

- - - - - -

Unas 300 personas –gran parte de ellas sindicalistas– han sido procesadas bajo este precepto en su participación en huelgas y piquetes

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.financer (Sector Financer CCOO Serveis Catalunya) , serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) , s.Comerç (Sectorial de Comerç CCOO Serveis Catalunya) , s.hostaleria (Sectorial d'Hostaleria CCOO Serveis Catalunya) ,

Derogat l'article 315.3 del Codi Penal, una reclamació constant de CCOO

La Cambra aprova una proposió de llei del PSOE per derogar l'article 315.3 del Codi Penal, pel qual unes 300 persones s'han vist processades per participar en vagues i piquets.

Els tres partits de dretes (VOX, PP i Ciutadans) s'han posicionat en contra.

L'eliminació d'aquest article del Codi Penal ha estat una reclamació constant de CCOO.

Unai Sordo: "Aquesta és una gran notícia. Hem estat anys perseguint-la. Han estat centenars de sindicalistes dels processats en l'exercici de el dret de vaga, amb peticions de penes de presó inacceptables en un país democràtic"

- - - - -

Derogado el article 315.3 del Código Penal, una reclamación constante de CCOO

La Cámara aprueba una proposión de ley del PSOE para derogar el artículo 315.3 del Código Penal, por el que unas 300 personas se han visto procesadas por participar en huelgas y piquetes