Archivado en Negociacion Colectiva, Comunicados convenio, Comercio, Comercio Galicia, Accion sindical

convenio comercio alimentación Coruña

Convenio Alimentación A Coruña: A nosa resposta á patronal

Na reunión do 28 de abril contestamos ás súas propostas:

• Propón un convenio a 6 anos (2022-2027)

Para CCOO non pode ser de máis de 4 anos 2022-2025 e iso en función dos incrementos salariais de cada ano, que teñen que ser importantes. Ler máis.

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,

pdf print pmail

• Eliminación o grupo IV, creación dun novo nivel no Grupo III e cambio do tempo mínimo para promoción de 3 a 4 anos.

Desde CCOO vemos positivo eliminar o grupo 4, pero non pode ser a condición de subir o tempo de promoción de 3 a 4 anos, xa que non está justificado.

• Redución da xornada laboral de 1812 horas anuais a 1805 horas anuais, con 2 fins de semana de calidade (un recuperable e outro non recuperable) e regulando os 3 días de asuntos propios e que só se poida coller 1 cada 4 meses e sen unir a vacacións, sábados, festivos  ou o mes de decembro.

Desde CCOO trasladámoslle que é imprescindible reducir a xornada anual por baixo das 1800 horas. A xornada media en Galicia é de 1776 horas, a media estatal 1779 e estamos moi afastados. Tres fins de semana de calidade significa 1792 horas ao ano e non pedimos nada que sexa desorbitado ou fóra do que hai noutros convenios.

Para CCOO NON É NEGOCIABLE tocar os días de asuntos propios, téñense que quedar como están e non entendemos que queiran relacionalo coa redución de xornada.

• Xornada Continua, segue a estudalo e comprométense a presentar unha proposta.

CCOO lembra que a xornada partida penaliza o gasto de acudir ao centro de traballo e agora coa subida do combustible, moito máis. HAI QUE BUSCAR UNHA SOLUCIÓN.

• Transición dixital e licenzas retribuidas.

Desde CCOO estamos dispostos a abrir mesas específicas para tratar tanto estes temas, como a regulación da contratación en base á Reforma Laboral.

• Como Incremento Salarial propón: 2022 - 2´75% 2023 - 2´5 % 2024 - 2´25% 2025 - 2´25% 2026 - 2 % 2027 - 2%

Os datos de Abril son IPC 8,4% e o subxacente 4,4%, non é de recibo que a subida que ofrecen para os anos 2022 a 2025, sexa dun 9,75%, case igual ao IPC deste ano.

A media de convenios asinados en Galicia este primeiro trimestre ten unha suba do 5,82% e en concreto na provincia da Coruña do 4,25%. A patronal ten que actuar con seriedade e ofrecer uns incrementos acordes.

Desde CCOO manifestamos que cómpre dar un impulso á negociación, a patronal non pode asistir á próxima reunión con propostas inaceptables. A pandemia, a guerra, a subida do IPC, teñen que ter unha resposta e esforzo especial pola súa parte, porque o persoal meréceo e porque a situación é dura e crítica para moitas familias. Este convenio non pode verse como un máis.

CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más