Archivado en Negociacion Colectiva, Comunicados convenio, Comercio, Comercio Galicia, Accion sindical

convenio comercio alimentación Coruña

A postura da patronal do Comercio Alimentación de Coruña é inaceptable e inasumible

Na última reunión da mesa do convenio Comercio Alimentación Coruña a patronal calificou a nosa plataforma como "inasumible" alegando os seguintes motivos:

• A situación económica é moi mala.
  • O IPC está disparado e polas nubes.
  • Deste xeito non poderían competir coas outras empresas do sector.
  • Porque cuantificado o seu custo, o importe de todas as melloras que pedimos, está por encima do que eles pretenden gastarse en negociación do convenio. Ler máis

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,

pdf print pmail

Do mesmo xeito din non estar dispostos a asumir:

•  Unha subida de salario acorde á subida do custo da vida.
  • Xornadas continuas de mañá e tarde.
  • Un número de fins de semana de calidade e descanso ao ano para compartir coas nosas familias.
  • Máis contratos de fixos de 40 horas e menos parcialidade e temporalidade.

A posición de CCOO quedou definida coa réplica nos seguintes termos:

1. A suba do IPC, o custo da vida, alugueres, luz, os problemas en xeral da economía, tamén afecta o persoal e de forma máis grave que á propia empresa, xa que ten que asumir todas esas subidas con baixos salarios, contratos temporais e moitas veces a tempo parcial.
  2. Non ten en conta o esforzo que está a facer o persoal nestes tempos, con risco para a súa saúde e a das súas familias, ademais da sobrecarga de traballo que significa cubrir ao compañeiro e compañeiras que caen de baixa por covid.
  3. Prodúcese un grande agravio comparativo xa que outros compañeiros e compañeiras do sector teñen xornadas continuas de mañá e tarde que lles permite conciliar a súa vida laboral ou familiar e gozan de fins de semana libres por convenio, aquí hai que rogalos ou cambialos polos días de asuntos propios.

Xa abonda, teñen que dedicar un montante maior de diñeiro a mellorar as condicións do persoal, porque aínda así seguirán mellorando as súas contas, segundo a información que eles mesmos publican nos medios de comunicación con records de beneficios cada ano. É a hora de facer un esforzo maior co seu persoal, ese que fai pouco era considerado indispensable pola sociedade

Infórmate

Síguenos en Telegram