Archivado en Comunicados, Campañas, Salud Laboral

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.financer (Sector Financer CCOO Serveis Catalunya) , serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) , s.Comerç (Sectorial de Comerç CCOO Serveis Catalunya) , s.hostaleria (Sectorial d'Hostaleria CCOO Serveis Catalunya) ,

pdf print pmail

INFORMACIÓ

SALUT LABORAL

28 d’abril

l'atenció dels delegats i delegades de CCOO Serveis Catalunya

>> Manifest de CCOO Dia Internacional de la Salut Laboral i la Seguretat en el Treball

Exigim un treball sense riscos

Amb motiu del 28 d’abril, Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball, volem posar de manifest el dret que tenim els treballadors i treballadores sobre les nostres condicions laborals i a exigir un treball sense riscos.

Durant el 2018 la sinistralitat laboral va continuar creixent. Les condicions de treball precàries són les que posen en perill la salut i la seguretat de les persones treballadores dia a dia.

CCOO pren el control cada dia en els centres de treball, organitzant a les persones treballadores i exigint millors condicions laborals i més prevenció.

Jornades i actes de CCOO del Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball:

24 d’abril a Lleida

25 d’abril a Barcelona

26 i 27 d’abril Tarragona

El 25 d’abril, assemblea i mobilització (Barcelona)

CCOO ha organitzat una jornada reivindicativa el dijous 25 d'abril, a partir de les 9.00 hores, a la Sala d'actes del local del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16) amb el lema "Pren el control"

Posteriorment, es realitzarà una marxa a peu fins a concentrar-nos a les tres xemeneies del Paral·lel (antic espai de la Canadenca en el centenari de la vaga general que va aconseguir la jornada de 8 hores) on es farà un acte reivindicatiu conjunt de CCOO – UGT.

>> Programa de la Jornada del 25/04 a Barcelona

>> Orientacions i actuacions per a la protecció de l'embaràs i la lactància davant els riscos laborals

Us fem arribar un document on exposem el circuit d'actuacions a realitzar per a la protecció adequada de la maternitat en les empreses, davant possibles riscos laborals i poder sol·licitar, si cal, la prestació per risc durant l'embaràs i la lactància.
>> Document
protecció de l'embaràs i la lactància

>> Diptico Pasos para el reconocimiento... (PDF en castellano)

>> Díptic Passos pel reconeixement... (PDF en català)

>> Els teus DRETS, la millor MEDICINA

>> Tus DERECHOS, la mejor MEDICINA

>> COMUNICAT.- Orientacions per a l’acció sindical davant el possible risc químic en tickets de compra, rebuts bancaris, etc.

Secretaria de salut laboral

mperezc@serveis.ccoo.cat

CCOO Serveis Catalunya

Via Laietana, 16 - 2a planta