Archivado en Acuerdos, Comunicados, Negociacion Colectiva, Salario, Condiciones de trabajo

Assemblea d'afiliació i representativitat pel proper 10 de juliol

Principi d'acord en el Conveni de Comerç del Metall de Barcelona (2018-2019)

Dimarts dia 12 de juny de 2018 hem tingut una reunió de la comissió negociadora del conveni del comerç del metall de Barcelona i hem arribat a un principi d'acord, el qual s'haurà de ratificar per la nostra afiliació i representativitat.

- - - - - - -

El martes día 12 de junio de 2018 hemos tenido una reunión de la comisión negociadora del convenio del comercio del metal de Barcelona y hemos alcanzado un principio de acuerdo, el cual se tendrá que ratificar por nuestra afiliación y representatividad.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.Comerç (Sectorial de Comerç CCOO Serveis Catalunya) ,

pdf print pmail

El contingut d'aquest principi d'acord és el següent:

*       Vigència: 2 anys (2018-2019)

*        Increment salarial: 2,5% sobre tots els conceptes per a cada un dels anys.

*       Beca escolar: passa de 27 a 40 euros

*       Visites mèdic: també es podran utilitzar, a partir d'ara, per acompanyar fills / es al metge.

*       Es recull un redactat sobre contractació de persones amb discapacitat (obligatorietat de contractar un 2% en empreses de més de 50 treballadors).

*       Es recull un nou article sobre prevenció de situacions d'assetjament i protocol d'actuació en l'entorn laboral.

*       S'incorpora un nou text en matèria d'igualtat.

Des de CCOO valorem que aquest acord ens permetrà guanyar poder adquisitiu després de massa anys de contenció salarial. També que hi ha avenços en matèria d'igualtat i de conciliació de la vida laboral i personal.

L'assemblea tindrà lloc el proper dimarts 10 de juliol de 2018 (Via Laietana 16 de Barcelona, ??a la sala 42 de la 4a planta, a les 10: 00h) i si així ho decideix la nostra afiliació i representació, la signatura del conveni col·lectiu serà el divendres 20 de juliol de 2018.

Compromesos amb tu!

- - - - -

El contenido de dicho principio de acuerdo es el siguiente:

*       Vigencia: 2 años (2018-2019)

*       Incremento salarial: 2,5% sobre todos los conceptos para cada uno de los años.

*       Beca escolar: pasa de 27 a 40 euros

*       Visitas médico: también se podrán utilizar, a partir de ahora, para acompañar a hijos/as al médico.

*       Se recoge un redactado sobre contratación de personas con discapacidad (obligatoriedad de contratar a un 2% en empresas de más de 50 trabajadores).

*       Se recoge un nuevo artículo sobre prevención de situaciones de acoso y protocolo de actuación en el entorno laboral.

*       Se incorpora un nuevo texto en materia de igualdad.

Desde CCOO valoramos que este acuerdo nos permitirá ganar poder adquisitivo después de demasiados años de contención salarial. También que hay avances en materia de igualdad y de conciliación de la vida laboral y personal.

La asamblea se celebrará el próximo martes 10 de julio de 2018 (Vía Laietana 16 de Barcelona, en la sala 42 de la 4ª planta, a las 10:00h) y si así lo decide nuestra afiliación y representación, la firma del convenio colectivo será el viernes 20 de julio de 2018.

¡Comprometidos contigo!

CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más

Dónde estamos