Archivado en Noticias, Comunicado breve, Empleo, Sector Financiero, Unión Comarcal A Coruña, Sector Financeiro

Todos os sindicatos denuncian que se rescindan contratos baixo a acusación de "baixa productividade"

Readmisión despedidos BBVA. Ante a súa agresión, a nosa resposta Colectiva

BBVA procedeu a despedir, sen apertura de Expediente Disciplinario previo, e por tanto en clara situación de indefensión, a 14 persoas á vez, baixo a acusación de "ruptura da boa fe contractual, por baixa produtividade". Maioritariamente ocupaban postos Comerciais, aínda que tamén hai algún GAC, todos na Rede de Oficinas.

Que se despediran a dúas persoas por Territorial, coa excepción de 3 no Centro e 1 en Canarias, xa dá unha idea clara de que esta medida non ten nada que ver coa obxectividade nin coas persoas afectadas. Estamos ante unha agresión directa contra o emprego do conxunto do persoal. Buscan preparar o terreo e AMEDRENTAR ao conxunto de traballadores e traballadoras do BBVA. A orixe desta forma de actuar é consecuencia da mediocridade e incapacidade dos directivos do banco. Lonxe de asustarnos, só cabe responder coa contundencia que o momento require.

Por ese motivo nos manifestamos, ao igual que outras capitais de provincia, onte en A Coruña:

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,