#LaFamNoFaVacances

CCOO amb Würth España impulsa la Campanya solidària de recollida d'aliments

La secció sindical de CCOO de Serveis a Würth realitza una tercera campanya de recollida d'aliments a l'estiu a tots els centres de l'empresa a Catalunya. El motiu pel qual es porta a terme aquesta iniciativa és per tal d'ajudar a pal·liar les penúries i la situació precària que pateixen moltes famílies. Enguany la participació no ha estat l?esperada tenint en compte l'auge participatiu que hi va haver del primer al segon any.

28-07-2017

Negociació col.lectiva

CCOO signa el Conveni Col·lectiu del Comerç de materials de la construcció de Barcelona i província per als anys 2017 i 2018

A la reunió del passat dimarts 25 de juliol de 2017 es va signar el conveni de comerç de materials de la construcció de Barcelona i província per als anys 2017 i 2018.

27-07-2017

L'empresa hotelera Don Juan Hotels vol tancar els mesos de novembre fins a febrer

CCOO es concentrarà el 28 de juliol davant l'Hotel Don Juan de Lloret de Mar en defensa dels llocs de treball

El comité d'empresa de l'hotel Don Juan de Lloret de Mar ha convocat una concentració, davant de l'hotel, per divendres dia 28 de juliol a les 17 h en protesta de l'ntenció que té l'empresa de tancar l'hotel durant els mesos de novembre fins al febrer.

27-07-2017

Dia i hora: dissabte 28 de juliol a les 17 hores
Lloc: Carrer de la Riera, 77, 17310 Lloret de Mar

#ClarelEnsOfega

CCOO inicia la campanya "Clarel ens ofega" per la precarietat provocada per la sobrecàrrega de treball

La secció sindical de CCOO en Clarel denúncia, davant l'autoritat laboral, i mitjançant una campanya informativa dirigida a les persones treballadores i a la clientela, de les pèssimes condicions laborals a les quals es veuen sotmeses diàriament en les tendes Clarel (abans Schlecker), actualment pertanyents al Grup Dia.

26-07-2017

Dijous 27 a les 16 hores davant la seu de la patronal d'hostaleria, Via Laietana 47 de Barcelona

CCOO continua amb les concentracions davant la patronal d'hostaleria per aconseguir un conveni just

Davant la voluntat de la patronal d'hostaleria d'un conveni de mínims i de retallades, en la propera taula de negociació del conveni col·lectiu per a Catalunya del dijous 27 de juliol, CCOO convoca a les 16 hores una nova concentració de treballadors i treballadores amb l'objectiu d'aconseguir un conveni digne que serveixi per eradicar la precarietat, que millori el poder adquisitiu  dels salaris i millori la conciliació de la vida laboral i personal.

26-07-2017

DÍPTIC D'IGUALTAT REAL

LEGISLACIÓ sobre CONCILIACIÓ DE LA VIDA FAMILIAR, LABORAL I SOCIAL DE LES PERSONES "Avancem cap a la igualtat real">> Díptic en pdf

25-07-2017