NormativaMIFID2

MIFID2: La responsabilitat es de les entitats

L'entrada en vigor de la Directiva MiFID2 suposa un canvi normatiu en totes les entitats que va més enllà de la formació per assessorar i informar, ja que implica una nova forma de relació amb la clientela. Canvis que també vénen per reforçar la professionalitat, injustament qüestionada en moltes ocasions, de les plantilles del sector financer i per dotar d'una major protecció al personal subjecte a la normativa.

27-01-2018

CCOO signa el Conveni d'hostaleria de Lleida que recull importants millores

El 5 de febrer de 2018 CCOO ha signat el Conveni d'hostaleria de Lleida. A principis de gener es va signar el preacord del Conveni d'hostaleria de Lleida. Aquest preacord va ser ratificat per l'assemblea de treballadors i treballadores d'aquest sector convocades el divendres 19 de gener pel sindicat firmant, CCOO.

24-01-2018

Dimecres 24 de gener - de 13,30 a 15,30 hores

CCOO es concentra davant Carrefour Tarragona en defensa d'unes condicions de treball dignes

Dimecres, 24 de gener, CCOO ha convocat una concentració, de 13.30 hores a 15.30 hores, a l'entrada principal de Carrefour Tarragona (Autovia de Reus, km 4),  per denunciar que l?empresa vol mantenir l'aplicació de la Modificació Substancial de Condicions de Treball, la qual cosa suposa continuar amb la pèrdua de drets i condicions de treball de la plantilla.

23-01-2018

AVÍS URGENT: CCOO Carrefour aplaza la concentración del día 24 al haberse iniciado con la empresa una sólida vía de diálogo que nos permitirá acercar posturas en relación al conflicto del artículo 41.

CONVENI D'HOSTALERIA DE CATALUNYA 2016-2019

CCOO impugna articles del conveni d'hostaleria perquè retalla drets i discrimina al personal amb contracte fix discontinu

El 17 de gener CCOO de Serveis ha impugnat el Conveni d`hostaleria de Catalunya 2016-2019 al registre del Departament de Treball, en concret els articles que fan referència al col·lectiu de treballadors i treballadores amb contracte fix discontinu.

- - - - -

El 17 de enero CCOO de Serveis ha impugnado el Convenio d`hostelería de Catalunya 2016-2019 al registro del Departamento de Trabajo, en concreto los artículos que hacen referencia al colectivo de trabajadores y trabajadoras con contrato fijo discontinuo.

22-01-2018

Negociació col.lectiva

CCOO signa el conveni col·lectiu de comerç i importadors d'articles fotogràfics, vídeo i so de la província de Barcelona per als anys 2017 i 2018

El passat dia 11 de gener de 2018 vam signar el conveni col·lectiu de comerç i importadors d'articles fotogràfics, vídeo i so de la província de Barcelona per als anys 2017 i 2018.

16-01-2018

El 7 de febrer al Poliesportiu Marina Besòs, de Sant Adrià de Besòs

Assemblea de delegats i delegades 'A l'ofensiva!'

CCOO Serveis participarà en lAssemblea de delegades i delegats, que preveu l'assistència d'unes dues mil persones de CCOO compromeses sindicalment arreu de Catalunya.
- - - -
CCOO Serveis participará en la Asamblea de delegadas y delegados, que prevee la asistencia de unas dos mil personas de CCOO comprometidas sindicalmente de toda Catalunya.

12-01-2018