Menjadors escolars

CCOO denuncia males condicions laborals a Eurest Girona

Comunicat de la Secció Sindical d'Eurest Girona: "Volem uns menjadors escolars de qualitat i amb condicions dignes per a tota la plantilla d'Eurest"

17-05-2018

Negociació col.lectiva

Conveni col.lectiu del comerç del metall de barcelona

El Dimarts dia 8 de maig de 2018 hem tingut una reunió de la comissió negociadora del conveni del comerç del metall de Barcelona.

14-05-2018

1 de Maig de 2018. Ara ens toca a nosaltres!

02-05-2018

Es desconvoca la vaga als hotels de Port Aventura al haver aconseguit el compromís de l'empresa ClaroSol a millorar i homologar les condicions labor

L'assemblea de treballadores de ClaroSol desconvoca la vaga prevista pels 28 i 29 d'abril als hotels de Port Aventura al ratificar l'acta de mediació per 70 vots a favor i 1 en contra.

-------
La asamblea de trabajadoras de ClaroSol desconvoca la huelga prevista para los días 28 y 29 de abril en los hoteles de Port Aventura al ratificar el Acta de mediación por 70 votos a favor y 1 en contra.

27-04-2018

El divendres 27 d'abril CCOO continua mobilitzant-se davant de Makro dels centres de Madrid, Zona Franca de Barcelona, Sevilla, Santander i Alacant

CCOO continua les mobilitzacions davant Makro per impedir que eliminin drets vitals de la plantilla

Makro, filial del grup alemany Metro AG, va iniciar el passat mes de febrer un procés de Modificació de les Condicions de Treball en els seus centres d'Espanya amb el que pretén imposar l'eliminació de drets. CCOO, primer sindicat a Makro, s'oposa a aquesta imposició i realitza una nova mobilització  pel proper 27 d'abril, de 11.30 a 13.30 hores,amb concentracions davant dels centres de  l'empresa a: Paseo Imperial- Madrid, Zona Franca de Barcelona, Bormujos-Sevilla, Santander i Alacant.

26-04-2018

Divendres 27 d'abril, de 11.30 a 13.30 hores, concentració a Catalunya serà al centre de Makro Zona Franca (Polígon Industrial Zona Franca, Carrer A, 1, 08040 Barcelona)

Conveni col.lectivu

Negociació del Conveni Col.lectiu del Comerç del Metall de Barcelona

El dimarts dia 24 d'abril de 2018 vam tenir una reunió de la comissió negociadora del conveni del comerç del metall de Barcelona.

25-04-2018