La tarda de dijous 27 de desembre a l?entrada del centre comercial de La Maquinista Barcelona

Concentració a La Maquinista "Al comerç volem conciliar!"

Delegades i delegats del sector del comerç de CCOO s'han concentrat a l'entrada del centre comercial "La Maquinista" per difondre la campanya que demana a la clientela uns hàbits de compra i consum responsable perquè facilitin la conciliació de la vida laboral i familiar de les persones que treballen al comerç.

Comunicat 1.- Conveni OODD - 2019...

CONSTITUCIÓ DE LA MESA DE NEGOCIACIÓ DEL CONVENI D'OFICINES I DESPATXOS DE CATALUNYA

El 20 de desembre de 2018 s'ha constituït la Mesa de Negociació per a la renovació del Conveni Col·lectiu d'Oficines i Despatxos de Catalunya, en la qual participen Foment i PIMEC, en la part patronal, i UGT  i nosaltres, la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya, en la part social.

-----

El 20 de diciembre de 2018 se ha constituido la Mesa de Negociación para la renovación del Convenio Colec-tivo de Oficinas y Despachos de Cataluña, en la que participan Fomento y PIMEC, en la parte patronal, y UGT  y nosotros, la Federación de Servicios de CCOO de Catalunya, en la parte social.

CCOO aconsegueix el reconeixement dels drets contractuals, salarials i del nivell professional per a més de 100 persones dels hotels de Lloret de Mar

La denuncia de CCOO davant la Inspecció de Treball posa al descobert i corregeix tot un sistema fraudulent de contractació a través d?ETT en diferents hotels de Lloret de Mar que vulneraven salaris i drets de les persones treballadores i un important frau en les cotitzacions socials.

Demà dimecres, 12 de desembre, a partir de les 10.00 hores, davant el Carrefour de Lleida (Gran Passeig de Ronda, 63)

Concentració a Lleida per la campanya "Al comerç, volem conciliar!"

Demà dimecres, 12 de desembre, de les 10 del matí a les 2 del migdia, delegades i delegats del sector del comerç de CCOO de Lleida es concentraran al davant del centre comercial Carrefour per sensibilitzar la clientela i demanar-li que els seus hàbits de compra i consum responsable facilitin la conciliació de la vida laboral i familiar de les persones que treballen al comerç.

Instruccions publicades per l'AEAT per a la regularització IRPF en les prestacions de Maternitat i Paternitat

El Ministeri d'Hisenda ha fet públic el procediment que l'Agència Tributària ha engegat per donar compliment a la Sentència del Tribunal Suprem de 3 d'octubre de 2018, que fixa com a doctrina legal que "Les prestacions públiques per maternitat percebudes de la Seguretat Social estan exemptes de l?Impost sobre la Renda de les Persones Físiques".

Al comerç volem conciliar!

A desembre el comerç obrirà quasi tots els festius i diumenges. CCOO de Serveis de Catalunya fem una campanya de difusió entre la clientela "Al comerç volem conciliar!", per demanar que prenguin uns hàbits de compra i consum responsable que facilitin la conciliació de la vida laboral i familiar de les persones treballadores al comerç.