Des d'aquest formulari pots posar-te en contacte amb nosaltres. Si us plau, tria el destinatari apropiat per al teu missatge (Consultes Generals, de Salut Laboral o Pensions). O bé la organització de CCOO més propera o la teva secció sindical i així evitaràs demores innecessàries en la contestació. Si ets afiliat (almenys amb sis mesos d'antiguitat), pots enviar la teva consulta laboral que atendrem gratuïtament, sempre que sigui possible respondre per correu electrònic.

Pot ser que la consulta requereixi concertar una cita amb la nostra Assessoria jurídica en el cas s'aplicaran les tarifes que cada comunitat tingui establertes.

Si us plau, abans de remetre la teva consulta comprova que no estigui inclosa en algun dels apartats de la nostra secció de preguntes més freqüents

Dirección Postal

CCOO Serveis Catalunya
Via Laietana, 16, 2n