Salari variable a Banc Sabadell

Recalibrat de la valoració 2015

llegeix el comunicat


Creemos que el PRF debería formar parte de la Negociación del Convenio

CCOO en RACE no suscribimos el Plan de Retribución Flexible

La implantación del PRF, en los términos que se ha llevado a cabo, beneficia a la Compañía de una manera general y a los trabajadores de una forma individual. CCOO creemos que en la actual coyuntura, este sistema de retribución perjudica, aun más, a los planes de formación continua, de gratuidad para los trabajadores y trabajadoras, y a nuestra aspiración de que la Empresa pague parte del transporte.


Vagues convocades per als propers dies 2, 3 i 4 de març

CCOO convoca més vagues al Grup ALN per exigir el pagament dels endarreriments

Les empreses ALN Mediació i ALN Telemarketing, que donen servei en diverses campanyes d'atenció al client de CaixaBank, Barclays, Banc Popular, Planeta; estan incomplint amb el pagament dels endarreriments i salaris, abonament de les despeses dels comercials que estan avançant de la seva butxaca i altres incompliments amb els més de 300 treballadors i treballadores de plantilla. 


L'Ajuntament de Barcelona proposa que els comerços obrin només 5 diumenges a l'estiu

CCOO i UGT valoren positiu que l'Ajuntament de Barcelona coincideixi amb la voluntat d'avançar cap a un canvi de model dels horaris comercials

Amb l'arribada de l'actual govern municipal, CCOO i UGT li van demanar la revisió de l'actual decret d'obertura de diumenges a l'estiu perquè consideren que després de dos anys s'ha demostrat que no crea ocupació, perjudica greument a les persones treballadores en el seu dret de conciliar la vida personal i laboral, alhora que la majoria dels comerços no augmenten les vendes i per tant molts d'ells ni obren. 


Circular CCOO en Grupo Banco Popular
febrero 2016

Calcula tu Salario - 2016
A vueltas con la OPACIDAD salarial

En la Mesa de Negociación del Convenio Colectivo de Banca se ha acordado que las plantillas perciban, a partir de la nómina del mes de Enero de 2016, un 0,75% de aumento de su salario base, a cuenta del incremento que finalmente se establezca para el año 2015. Este porcentaje es cantidad suficiente para activar el opaco mecanismo del Complemento Voluntario en el Popular, de modo que muchos compañeros y compañeras ya han visto desaparecido ese concepto, CV, de su nómina de enero.


Por fin los más veteranos tienen en su nómina el concepto: "ANTIGÜEDAD CONSOLIDADA".

¡¡Estamos de celebración!!