Firmado preacuerdo de Convenio de Mediación de Seguros
COMFIA CC.OO, (60.66% de representatividad), firma un preacuerdo para el convenio de Mediación de Seguros 2006, en los términos en los que planteamos inicialmente la negociación.
Persones d´especial sensibilitat
03 04 06 Malgrat la insistència de CCOO, Banc Sabadell no ha publicat tots els protocols per a les persones d´especial sensibilitat en la intranet. És per això que CCOO suplim la deficiència de l´empresa amb aquesta publicació. (PDF:Cat. / Cast.)
LA DIRECCIÓ DE CAIXA PENEDÈS PROHIBEIX LA DISTRIBUCIÓ DE COMUNICATS A CCOO

BBVA en Villarcayo... fuera de ondas
Entre una plantilla que a lo largo de los últimos quince años ha sido de poco más de 6 empleados, 3 de ellos han contraído cáncer, desgraciadamente uno de ellos ya fallecido por cáncer de colon. El origen concreto de la enfermedad aún es incierto porque, entre otras cosas, nadie quiere conocerlo.
NOMENAMENT DINTERVENTORS
Una de les tasques de la Secció Sindical de CCOO, com a sindicat majoritari en el sector, és vetllar pel compliment del nostre conveni collectiu. Durant les successives visites que realitzem per les diferents oficines de Caixa Tarragona, hem detectat que, en algunes, no es compleix el Conveni, dacord amb allò que estableix larticle 89, referent a les categories i nomenaments dinterventors.








