Compra de Banc = Excedents de plantilla
18 04 06 La possibilitat que Banc Sabadell s´embranqui en una nova compra i fusió, parlem del Banco Urquijo, torna a posar sobre la taula la problemàtica greu de reestructuració de plantilla que s´esdevé en aquests processos. (PDF:Cat. / Cast.)
Les retribucions a Banc Sabadell (ho trec d´uns i ho poso a uns altres)
16 04 06 Mentre el cost mitjà per empleat de Banc Sabadell ha augmentat un 3,5%, el dels quinze membres de la comissió executiva ho ha fet en un 100%. (PDF:Cat. / Cast.)
Por la Paz. Empleo estable en Igualdad
CC.OO. y UGT mantenemos nuestro compromiso con los trabajadores y trabajadoras para avanzar en la resolución de los problemas y la mejora de los derechos sociolaborales.
Ergonomia i salut (1)
11 04 06 Després de 8 anys de l´aprovació del Reial Decret 488/1997 sobre les disposicions mínimes per a llocs de treball amb pantalles de visualització de dades, a Banc Sabadell encara hi ha molts llocs de treball que no sadeqüen a les normes mínimes. (PDF:Cat. / Cast.)
El Sabadell es nega a incloure la garantia d´ocupació en el protocol
07 04 06 Els Sindicats de l´Urquijo creiem que la proposta de prejubilacions i la petició d´un futur protocol fusió que inclogui mesures per garantir l´ocupació i renuncïi a efectuar acomiadaments massius o a aplicar mesures traumàtiques és perfectament assumible pel Sabadell, objectiu pel qual lluitarem amb totes les nostres forces. (PDF:Cast. )









