Resum de la reunió dels sindicats de la CAM amb la direcció del Banc Sabadell
22-12-11 Amb data d'avui Banco CAM continua administrat pel FROB. Previsiblement serà durant el mes de març de 2012 que Banc Sabadell tindrà el control absolut de l'entitat. Ens han informat que per a l'any 2012 compten amb el 100% de la plantilla actual de Banco CAM y de les seves empreses participades. Durant aquest any la intenció de Banc Sabadell és concretar on hi ha excedents de personal i negociar un acord laboral no traumàtic que s'aplicarà a 2013.
PARTICIPACIONS PREFERENTS I DEUTE SUBORDINAT. QUÈ ESTÀ PASSANT?
Avui la secció sindical de CCOO ha enviat una carta al Sotsdirector General Territorial Sr. Enric Venancio demanant que, davant lescassa informació que la xarxa doficines té respecte a les incidències en els productes de participacions preferents i deute subordinat, la Direcció faci un exercici de responsabilitat i transparència tot informant de les causes i fent seguir instruccions clares, entenedores i solucions de cara a la clientela.
ACORDS VULNERATS A SSCC?
Ahir 21 de desembre, el Comitè de SSCC, a instàncies de CCOO, va celebrar una reunió extraordinària, convidant a que totes les forces sindicals de BMN-Catalunya hi fossin presents.
ACORDS VULNERATS A SSCC?
Ahir 21 de desembre, el Comitè de SSCC, a instàncies de CCOO, va celebrar una reunió extraordinària, convidant a que totes les forces sindicals de BMN-Catalunya hi fossin presents.
Preferentment necessitem reforç per a les preferents a Banc Sabadell
21-12-11 Aquest 2011 sacomiada amb una campanya de prioritat màxima. La CNMV en forma de Pare Noel pervers ens ha regalat un caramel enverinat: abans del 3 de gener, és a dir, com a molt tard el 30 de desembre, als clients que tinguin participacions preferents, el Banc de Sabadell, com els altres bancs, ha de donar-los una sortida per a una pràctica que no era del gust de la CNMV.









