Hem convocat diverses accions pel mes de maig a la seu de BMN a Vilafranca del Penedès
COMFIA-CCOO, amb daltres sindicats, realitzarà una propera acció el dilluns 13 de maig, d11 a 11:15 del matí, davant de la seu de BMN de Vilafranca del Penedès per demanar un canvi dactitud davant la proposta de la direcció de lentitat daplicar un ERO per acomiadar entre 1.035 i 1.050 persones i rebaixar radicalment les condicions de treball dels treballadors que continuessin a lentitat.
Data MOBILITZACIONS
PREVISTES A BMN
c/ Font d'Ametlló, 11 - Caixa Penedès - Polígon Industrial Mercaderíes - Vilafranca del Penedès
06/05/2013 UN
QUART D'HORA ESMORZANT PEL TEU LLOC DE TREBALL entre
11:00 h i 11:15 h
13/05/2013 UN
QUART D'HORA ESMORZANT PEL TEU LLOC DE TREBALL entre
11:00 h i 11:15 h
20/05/2013 ATURADES
PARCIALS ALS CENTRES DE TREBALL d1 HORA entre 11:00 h i 12:00 h
22/05/2013 CONCENTRACIÓ
A LA SEU DE BMN RECOLETOS (MADRID)
23/05/2013 ATURADES
PARCIALS ALS CENTRES DE TREBALL d1 HORA entre 11:00 h i 12:00 h
27/05/2013 ATURADES
PARCIALS ALS CENTRES DE TREBALL d1 HORA entre 11:00 h i 12:00 h
28/29 MAIG VAGA
A BMN tot
el dia
En les eleccions sindicals realitzades el 9 de maig en Mapfre COMFIA-CCOO Catalunya ha obtingut 31 delegats i delegades (91,18% de la representació sindical) dels 34 representants escollits entre els 49 centres de treball. Incrementant la seva representació de 25 representants (el 78,12%) de les anteriors eleccions de fa quatre anys.
Compañeras y compañeros de Oesia Networks,
Si ya es difícil conciliar la vida personal y laboral para las personas con horario de oficina, aún lo es más para aquellas que trabajan a turnos: mañana, tarde y noche, fines de semana y festivos.
Este comunicado va dedicado a estas personas.
Fiestas Patronales - BBVA Madrid
Se acercan las fiestas en Madrid capital, y un año
más os recordamos que, durante la semana de los días 13 al 19 la jornada de
trabajo efectivo será de 4 horas, tal y como recoge el artículo 25.6 del
Convenio Colectivo.
COMPROMÍS DEL COMERÇ CATALÀ PER PRESERVAR LA COMPETÈNCIA EXCLUSIVA DEL GOVERN DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA I DEL PARLAMENT DE CATALUNYA, MANTENINT I CONSOLIDANT EL NOSTRE MODEL DE COMERÇ URBÀ QUE CONCILIÏ LA VIDA LABORAL I LA FAMILIAR
La cadena hotelera HOTUSA, propietat de l'empresari Amancio López, no continuarà gestionant l'Hotel Gran Ronda, l'Hotel Gran Ducat ni l'Hotel del Compte i deixa uns 40 treballadors i treballadores sense feina i sense possibilitats de tramitar l'atur.