Pla de Pensions - BBVA Catalunya - BBVA Estatal

Pla de Pensions d'Ocupació de BBVA. Especificitat del Col·lectiu J

Pertanyen al Col·lectiu J del pla de pensions d’ocupació de BBVA totes les persones amb antiguitat posterior a 8 de març de 1980 així com, amb efectes des d’ 1 de gener de 2013, el personal en actiu procedent d’Unnim i els prejubilats a l'empara de l'Acord Col·lectiu de 24 d’octubre de 2012.


Banc Sabadell: Hores extres

La inspecció de treball constata la seva existència

12-12-2013 La Inspecció requereix a la direcció de Banc Sabadell, de manera immediata, el compliment de la legislació vigent i establir un document de control que ha d'explicar a la plantilla.


ERO Banco Gallego

Sense progressos

12-12-2013 Comfia-CCOO de Banco Gallego no estamos dispuestos a llegar a un acuerdo en unas condiciones que no sean asumibles para la totalidad de la plantilla.


COMFIA-CCOO exigeix el pagament dels salaris i altres diners que l’empresa Grupo MGO (servei de prevenció) deu des de 2011 a la plantilla

Els treballadors i treballadores a partir d’assemblees varen acordar realitzar concentracions davant els diferents centres que té l’empresa de servei de prevenció arreu de l’estat per exigir al Grupo MGO (Métodos, Gestión y Organización, S.A.) que saldi els deutes que té des de l’any 2011 amb la seva plantilla, 1.200 a tot l’estat. Deutes de nòmines, dietes, quilometratges... mentre que els treballadors segueixen realitzant la seva feina de visites, per la qual cosa estan pagant de les seves butxaques les despeses dels serveis de l’empresa.

Els treballadors i treballadores del Grupo MGO es concentren davant dels seus centres de treball cada dimarts per denunciar la situació i exigir el pagament dels deutes.


SECCIÓ SINDICAL ESTATAL DE CCOO-GRUP BMN

TANCAMENT DEL PROCÉS NEGOCIADOR SOBRE HARMONITZACIÓ SALARIAL I CONDICIONS LABORALS

Es fixa data de signatura dels textos dels Acords el pròxim dimarts 17, situant l’endemà la segona reunió sobre el procés d’externalització per ja centrar-nos exclusivament en aquest procés.


SECCIÓ SINDICAL CCOO-GRUP BMN

MÉS PROP DE L’ACORD D’HOMOLOGACIÓ

La reunió del dia d’ahir ens va apropar a un possible acord entre la direcció i la representació sindical.