Arquivado en Campanyes, socio economic

CC OO et convida a una resposta solidària
Solidaritat amb el Sud-est Asiàtic. Ingresa la teva aportació
CC OO convida als seus afiliats i simpatitzants a realitzar aportacions solidàries a través d'organismes i ONGs amb experiència i capacitat en accions pal·liatives, presents en la zona i en coordinació amb l'Agència Espanyola de Cooperació Internacional per a fer més efectiva l'ajuda.
Davant la magnitud de la tragèdia produïda pels sismes submarins en el Golf de Bengala, que demanda de l'ajuda humanitària i de la solidaritat de tots, CC OO convida a donar una resposta solidària, a mobilitzar i coordinar les ajudes davant una catàstrofe que, amb milers de persones mortes, centenars de persones desaparegudes i enormes problemes sanitaris, va a reclamar, més enllà de la fase d'urgència, mitjans molt considerables davant els immensos danys humans i materials, que afecten a més de deu països del sud-est asiàtic.
Catàstrofe natural, que una vegada més ens mostra la necessitat d'atendre a la prevenció i l'especial vulnerabilitat d'aquestes poblacions.
CC OO convida als seus afiliats i simpatitzants a realitzar aportacions solidàries a través d'organismes i ONGs amb experiència i capacitat en accions pal·liatives, presents en la zona i en coordinació amb l'Agència espanyola de Cooperació Internacional per a fer més efectiva l'ajuda.
Us suggerim la possibilitat de realitzar els vostres aportaciosn a través de Creu Roja i de Metges sense Fronteres:
CREU ROJA tlf. 902 22 22 22
Comptes de Creu Roja en les quals es poden realitzar ingressos
És necessari incloure en concepte Emergència sud-est asiàtic
METGES SENSE FRONTERES (MSF) tel. 902 30 30 65
Comptes de MSF en les quals es poden realitzar ingressos
És necessari incloure en concepte Emergència sud-est asiàtic
No a la política de absorciones
Convenio Colectivo del Sector Almacenistas de Frutas, Verduras y Almacenistas de Plátanos de Bizkaia
Inditex: Alcanzamos acuerdo para defender el empleo y garantizar la reubicación de las plantillas
Convenio colectivo del sector Comercio del Mueble de Zaragoza
¡¡Camino de la huelga en LIDL!!: Rotas las negociaciones en el SIMA
Publicado el Convenio colectivo del Grupo Vips