Pressió Comercial - BBVA Catalunya

SOS, la plantilla estem al límit!!

L’Àrea Comercial fa temps que ha perdut el nord i ens porta a la deriva. Les seves directrius ens portaran a la ruïna més absoluta, una visió curt placista, on només es premiem els “palitos”, sense importar el negoci que aquests aporten ni les necessitats dels clients. Però no només enfonsarà BBVA, abans matarà l’actiu més important de que disposa, la seva plantilla.

Conveni Col.lectiu de Banca-BBVA Estatal

Signat el XXIV Conveni Col.lectiu de Banca

Aquest divendres, 29 de gener, s’ha signat el XXIV Conveni Col.lectiu de Banca, que afecta a 90.000 persones treballadores i ha estat subscrit pels sindicats que ostenten el 82,92% de representació en la Comissió Negociadora, CCOO (48%), UGT (23,38%) i FINE (11,54%) i per la patronal, Associació Espanyola de Banca (AEB).

Acomiadaments-BBVA Catalunya

Comunicat Conjunt: No als acomiadaments a BBVA

El passat 26 de novembre, BBVA va decidir unilateralment extingir la relació laboral a 5 persones de la unitat de Participades, ubicada a l’edifici de Terrassa, mitjançant acomiadaments objectius per causes organitzatives.

Pressió Comercial-Catalunya

La Plantilla de Catalunya diem: ja n'hi ha prou, Director Territorial!

La pressió i els controls sobre la plantilla de la xarxa s'han incrementat exponencialment des de la teva arribada. Està en boca de tothom, des dels Zona fins als GAC.

Vacances 2019 - BBVA Catalunya

Quadres de Vacances

Davant les múltiples consultes sobre la confecció dels quadres de vacances des de CCOO t'informem que:

Seguretat i Salut Laboral - BBVA Catalunya

Ocupacions d'oficines: No més Agressions!

Arran l'agressió física a una empleada durant l'ocupació d'una oficina del Vallès Occidental, per part dels integrants d'una plataforma, CCOO reiterem públicament tot el nostre suport a la nostra companya i denunciem la situació d'abandonament que pateix la plantilla d'oficines en aquestes situacions.

BENEFICIS SOCIALS - ECONOMAT - BBVA BARCELONA

Establiments Concertats 2018

S'ha publicat el llibre 2018, amb els establiments concertats per a l'adquisició d'articles amb descompte per a treballadores i treballadors de BBVA a la província de Barcelona, pertanyents al Economat Laboral de Banca

Ocupació - BBVA Catalunya

BBVA envia de visita la "Doctora Muerte": digues-li que no, és no !

Des de fa uns dies, Talent i Cultura ha tornat a enviar a la tristament coneguda com a "Doctora Muerte", a la caça de persones susceptibles d'acceptar alguna "mesura voluntària" de les que BBVA disposa, bàsicament dimissions voluntàries i excedències.

Tarjetazo - BBVA Catalunya

El premi especial d'octubre toca a Catalunya !

Aquesta vegada, el premi especial d'octubre de 2500 euros, ha estat per a una companya de l'oficina 3506 MOIÀ.

Local CCOO - BBVA CATALUNYA

Canvi de Local (i de Telèfon) de la Secció Sindical CCOO-BBVA Catalunya

A partir d'ara ens podeu trobar a
C/ Calàbria, 168-174 entl