30-06-2023 Condicions Préstecs Plantilla-BBVA Estatal

Acord en la Negociació dels Préstecs Plantilla a BBVA

Després de les diverses reunions mantingudes amb l'empresa, en relació amb les condicions dels préstecs hipotecaris, i davant de la posició d'unitat i força que hem mantingut la Representació Legal de les Persones Treballadores (RLPT), finalment hem arribat a un Acord que hem subscrit per UNANIMITAT.

CSE-BBVA Estatal

CSE: MILLORA DE LES CONDICIONS DES DE L\'1 DE JULIOL.

A partir d'avui, 1 de Juliol, entren en vigor les millores aconseguides per a les Unitats CSE.

Programa Bo 2021-BBVA Estatal

Aprovada l'oferta de Bo per al 2021

Novetats 2021 per la Covid del programa d'Apartaments i Bo:

Conveni Col.lectiu de Banca - BBVA Estatal

Conveni Col.lectiu de Banca

En data, 29 de gener, s'ha signat el XXIV Conveni Col.lectiu de Banca

Conveni Col.lectiu Banca-BBVA Estatal

Principi d'Acord Conveni Col.lectiu Banca

Després de dos anys d'enorme esforç treballant per a la consecució d'un nou Conveni per a tot el sector de banca,actualitzant condicions i adaptant-lo a les noves circumstàncies laborals i reguladores, aquest dimecres 27 de gener hem arribat a un principi d'acord que, a falta de concretar alguns aspectes, podem afirmar que es tracta d'un Conveni que consolida i garanteix drets i actualitza condicions laborals i econòmiques en un moment de gran incertesa en el sector.

Registre de Jornada- BBVA Estatal

Primera comissió de seguiment de l\'Acord de Registre de Jornada i Desconnexió Digital: 40.000 hores compensadas amb temps lliure.

Abans de l'Acord, aquestes 40.000 hores es convertien en prolongacions fraudulentes.
El sistema està funcionant però necessita millorar, i per això, hem plantejat les següents qüestions:

Formació-BBVA Estatal

Propostes i temes pendents per a la Comissió MiFID del 23 Abril 2020

Convocada la Comissió MiFID el 23 d'Abril per tractar temes pendents de l'última reunió i presentar noves propostes de CCOO.

Registre Jornada-BBVA Estatal

Primers Resultats, Anàlisis i Conclusions del Registre de Jornada a BBVA

L'Acord de Registre de Jornada ens permet veure i analitzar una informació que fins fa uns mesos, era desconeguda: els marcatges diaris dels 25.000 treballadors i treballadores de BBVA.
Aquest acord és fruit de les propostes de CCOO i també de l'obstinació que vam posar portant el Registre Horari al Tribunal de Justícia de la UE, de la pressió que vam exercir en el Congrés per a l'aprovació de la llei i, per què no, a la voluntat de BBVA apostant clarament per un canvi de cultura , de respecte i compliment de la jornada laboral de manera honesta, evitant el presentisme.

Jornada - BBVA Estatal

Aconseguit Acord de Registre de Jornada. Fem història, CCOO acaba amb les prolongacions de jornada sense compensació

Durant la tarda d'avui dimecres 25 de setembre, CCOO hem aconseguit un acord amb l'empresa per tal de regular el sistema de Registre de Jornada a BBVA. L’acord ha estat subscrit també per ACB i UGT representant en conjunt a un 73% del personal del Banc.
Com ja hem explicat en anteriors circulars, l'obligatorietat de tenir un Registre de Jornada per part de les empreses, i d'aquesta forma eliminar els milions d'hores extres que fan els treballadors/es sense remunerar o compensar amb temps de descans, té com a origen la
sentència favorable a la demanda que CCOO va elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea i a la pressió exercida en estaments governamentals que han derivat en el Reial Decret 8/2019.

Contigo - BBVA Estatal

BBVA Contigo: Novetats sobre la Comissió de Seguiment

En el dia d'avui s'ha reunit la Comissió de seguiment de l'Acord BBVA CONTIGO.

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...