Acords - BBVA Estatal

Índex Acords a BBVA

Per a facilitar la cerca dels Acords a BBVA hem confeccionat un índex ordenat per dates i amb enllaços a tots els documents.

Contigo - BBVA Estatal

El SEC inaugura la seva campanya electoral

Sabeu que CCOO no tenim per costum entrar en el joc de desqualificacions amb els altres sindicats, però no podem consentir que el SEC enganyi la plantilla com ho ha fet en el seu comunicat del passat dia 10, sobre l'Acord BBVA Contigo, on demostra un desconeixement absolut dels acords existents a BBVA i dels continguts del Conveni de Banca.

Contigo - BBVA Estatal

Com et beneficia l'Acord BBVA Contigo?

Els tres sindicats CCOO, UGT i ACB, que representem el 76,8% de tota la plantilla de BBVA, hem signat l'Acord BBVA Contigo. En la Infografia, pots veure com et beneficia aquest Acord.

Contigo -BBVA Estatal

CCOO: Hem aconseguit un Acord BBVA Contigo

Els tres sindicats CCOO, UGT i ACB, que representem el 76,8% de tota la plantilla de BBVA, hem signat l'Acord BBVA Contigo.

Junts per un acord a BBVA Contigo

Avui dia 20 de setembre, es reuneix per fi la Mesa de Relacions Laborals per abordar la regulació de les condicions laborals de la plantilla BBVA Contigo.

Els tres sindicats CCOO, UGT i ACB, que representem el 76,8% de tota la plantilla de BBVA, hem consensuat les nostres postures per poder presentar a aquesta Mesa, una plataforma equilibrada per compensar els horaris i condicions que exigeixen els llocs de treball de BBVA Contigo.

CCOO per fi ho aconsegueix: BBVA convoca la Mesa de Negociació Contigo

Des de principis d'aquest any i com explicàvem en diferents circulars, CCOO vam fer una proposta al Banc perquè convoqués una Taula de Relacions Laborals i s'assegués a regular la unilateralitat de les condicions del col·lectiu de treballadores i treballadors de BBVA Contigo. CCOO hem aconseguit desbloquejar la situació i que el banc s'assegui a tractar aquest tema, convocant, per fi, la Taula pel 20 de setembre.

Contigo - BBVA Estatal

BBVA Contigo: Volem una Mesa de Negociació, Ja!

En les nostres circulars de febrer i juny, vam fer una proposta al Banc perquè convoqués una Mesa de Relacions Laborals, i s'assegués a regular la unilateralitat de les condicions que es donen en el col·lectiu de les treballadores i treballadors de BBVA Contigo, a més d'actualitzar les condicions dels col·lectius SFP.

Acord de Formació MIFID - BBVA Estatal

L'avarícia de BBVA amb la seva plantilla

Han sorgit tot tipus d'incidències, on queda demostrada la miserable posició del Banc,  negant-se a compensar per cada certificació obtinguda, els 4 dies de llicència i els 4 punts DOR.

Acord Tecnologia - BBVA Madrid

CCOO-BBVA. Un bon acord a Tecnologia

El passat 29 de setembre, BBVA ens va confirmar que venia l'Àrea de Procés de Dades de Tecnologia a Tres Cantos (Madrid). Fet que ja ens temíem i explicàvem uns dies abans en la nostra circular de 18 de setembre. Tot i el nostre absolut rebuig a aquesta decisió, CCOO ens vam posar a treballar.

Ahir 21 de desembre, es va arribar a un acord del qual fem un resum en la següent circular.

Acord de Formació MIFID - BBVA Estatal

Un tren que val per dos

CCOO hem sol·licitat en nombroses ocasions l'obertura de negociacions, per plantejar diferents propostes i debatre un acord, sobre la formació obligatòria de la plantilla de BBVA.
Llegir el text de l'Acord.

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...