negociació del Conveni d'estalvi

Per un conveni just i sense retallades! - ¡Por un convenio justo y sin recortes!

14 de desembre - 17.30 h Concentració de treballadors i treballadores:
Barcelona - CaixaBank - Avinguda. Diagonal
Tu decideixes: 1 tarda o moltes tardes? TU decideixes.

Butlletí Salut Laboral - desembre 2015

Nova normativa sobre les baixes mèdiques i notícies d'acció sindical sobre salut laboral. T'interessa!

>> Nous comunicats mèdics d'alta/baixa i de confirmació d'incapacitat temporal
>> Díptic informatiu: seguiment de les contingències comunes per part de les mútues
>> Zara: l'acció sindical de CCOO impulsa la readmissió d'una treballadora declarada no apte
>> Psicosocials: Pautes per l'acció sindical
>> Campanya contra el Glifosat

CCOO força a Zara a readmetre i adaptar el lloc de treball a una treballadora que va acomiadar vulnerant el seu propi codi ètic

La companya RMC, treballadora de Zara des del 2009 i que pateix una malaltia "professional", va ser qualificada pels serveis mèdics de la mútua com a "no apte" per desenvolupar la seva feina, la resposta de l'empresa incomprensiblement va ser acomiadar-la.

Negociació del Conveni de Banca

L'AEB HA DE SORTIR DE LA COVA

L'AEB ha tornat a les seves posicions de màxims en la reunió d'avui de la Mesa del Conveni. Sembla que no ha escoltat res del que s'ha treballat i discutit en aquests mesos. Tornen a plantejar passar de salari fix a variable les pagues de beneficis, suprimir l'antiguitat i ampliar la mobilitat geogràfica a 50 kms. Lluny de buscar l'espai d'un acord al què semblaven acostar-se, ara opten per recomençar la negociació. CCOO i tots els sindicats ja els hem respost clarament: el Conveni que volen, i en el qual insisteixen, NO ÉS POSSIBLE.

Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones

#25N: NO a les violències masclistes

CCOO organitza, s'uneix i dóna suport a la campanya del moviment feminista contra les violències masclistes. Violències que s'exerceixen contra les dones només pel fet de ser dones en el conjunt dels àmbits de les relacions. >> MANIFEST 25N CCOO de Catalunya -llegir +

Nou Acord entre els sindicats CCOO i UGT i La Roca Village

CCOO signem l'acord social que millora la qualitat laboral per als 1.600 treballadors i treballadores de La Roca Village

CCOO, UGT i La Roca Village han signat la renovació de l'acord del Conveni social per als treballadors del Village, que serà efectiu a partir de l'1 de gener de 2016 i fins al 31 de desembre de 2018.