Archivado en Acuerdos, Negociacion Colectiva, Empleo
Acuerdo entre la empresa y el comité sobre la normativa laboral a aplicar (octubre 2001)
Acuerdo de octubre 2001. T-Systems
A Barcelona, a 10/10/2001 es reuneixen als locals de debis It Services España, s.a. la direcció de lempresa i el seu comitè, formades ambdues representacions per les persones que sindiquen a continuació:
Per part dempresa: Montserrat Altarriba, Joan Farré, Joan Virgili, Albert Xiol.
Per part de la representació dels treballadors: Agustí Garcia, Sandra Redón, Andrés Martínez, Ramon Oriola, Joaquim Ventura (secció Sindical).
És objecte de la reunió tractar les mesures a adoptar derivades de lassumpció i successió per debis de lempresa CIGCSA en data 1/07/2000 i de lextinció a 31/12/2000 del conveni col·lectiu daquesta última, arribant-se als següents acords:
1. Conveni daplicació.
Tot el personal de lempresa passarà a ser regit pel Conveni estatal dempreses consultores de planificació, organització dempreses i comptable, gaudint a més com a condicions més avantatjoses, a títol personal, les recollides en els presents acords:
2. Jornada, horaris i vacances
2.1. La distribució de la jornada serà per al personal en plantilla de CIGCSA en data 30/6/2000 de 37,5 hores setmanals el període comprès entre el 16/9 i 31/5 i de 35 hores setmanals el període comprès entre l1 de juny i el 15 de setembre. Per a la resta del personal la jornada serà de 40 hores setmanals.
2.2. Els horaris base majoritaris seran els següents:
Personal en plantilla de CIGCSA en data 30/6/2000
· Del 16/9 al 31/5: De
· De l1 de juny al 15 de setembre: De 8 a 15 h.
Personal incorporat a partir del 30/6/2000
· De l1/9 a 30/6: De
· De l1 de juliol al 31 agost: de
Malgrat el que regula els paràgrafs anteriors, podran pactar-se a nivell individual o col·lectiu, altres horaris per a atendre les diferents necessitats de l'empresa i dels seus clients.
2.3. Dins lhorari de treball tot el personal disposarà duna pausa diària de 20 minuts en la jornada.
2.4. Es donarà a tot el personal la possibilitat de lliurar els divendres a la tarda si, amb anterioritat, sha assolit la totalitat de la jornada setmanal (37,5 o 40 hores, segons el col·lectiu).
2.5. El personal en plantilla de CIGCSA en data 30/6/2000 , gaudirà de 5 tardes de vigília festives (5 de gener, Dijous Sant, 23 de setembre, 24 de desembre, 31 de desembre). En tot cas caldrà mantenir el nivell de servei. Els treballadors en plantilla de CIGCSA en data 30.06.2000 que no puguin gaudir dalguna daquestes tardes per raó del servei, tindran dret a gaudir duna tarda de llicència. La data de gaudi daquesta tarda de llicència es convindrà amb els caps corresponents.
2.6. Tot el personal disposarà de 23 dies feiners de vacances, a fixar entre lempresa i el treballador, amb possibilitats de fraccionament.
2.7. El personal en plantilla de CIGCSA en data 30/6/2000 podrà disposar de fins un màxim de 9 dies lany per a assumptes personals. El termini de gaudiment de les llicències anuals finalitzarà el 15 d gener i per raons de servei al 30 dabril. La utilització daquest dies estarà supeditada a les necessitats del servei i no seran acumulables als dies de vacances.
3. Permisos
3.1. Permisos no remunerats.
Els treballadors que tinguin una antiguitat mínima d1 any a lempresa, tindran dret a sol·licitar permís sense sou de com a mínim 15 dies i màxim 2 mesos anuals.
3.2. En aplicació de la llei de parelles de fet vigent a Catalunya, i per analogia a lo disposat a larticle 37.3,a) de lEstatut dels treballadors, les persones que acreditin la inscripció al Registre oficial de parelles de fet amb sotmetiment a la legislació vigent en cada moment, podran gaudir duna llicència de 15 dies naturals a partir de la data dinscripció en el corresponent registre oficial.
4. Prestacions socials.
4.1. Existirà per a tot el personal una assegurança de vida i accident amb un capital de 8.500.000 PTA. La responsabilitat de lempresa es limita exclusivament al pagament de les primes corresponents.
4.2. En cas de malaltia degudament acreditada amb la baixa de la seguretat social, lempresa abonarà als treballadors la diferència dimport entre el total de la retribució i la quantitat percebuda com a prestació per incapacitat transitòria.
4.3. Amb independència de les revisions mèdiques anuals reglamentàries, lempresa posarà a disposició de les seves treballadores una revisió anual ginecològica complementària.
5. Salari
5.1. Saplicarà a tot el personal lestructura de categories i retribucions del conveni estatal. Per al personal en plantilla de CIGCSA a 30/6/2000 el major salari que estigués percebent a 31/12/2001 passarà a integrar un Complement dAplicació daquest pacte a excepció del plus de nocturnitat i del plus de desplaçament. Per al personal en plantilla de CIGCSA a 30/6/2000 el complement generat per aplicació daquest pacte tindrà el caràcter de no absorbible, excepte en els casos següents:
- augment de nivell i/o categoria professional
- generació dantiguitat
- quan lincrement anual global derivat de laplicació del conveni sectorial sigui superior a lIPC de lany anterior : En aquest supòsit serà absorbible la quantitat que excedeixi de dit increment.
- quan es produeixin increments salarials derivats de disposicions amb caràcter de llei. En aquest supòsit les parts es comprometen a negociar les condicions daplicació pel que fa a labsorbibilitat dels increments que sen derivin.
5.2. El personal en plantilla de CIGCSA en data 30/6/2000 rebrà vals menjador tots els dies efectivament treballats en jornada completa dins del període de jornada partida. Limport daquests vals es fixa per a lany 2001 en 600 PTA/dia. Aquest import a partir de lany 2002 es revisarà anualment en funció de lIPC anual estatal de lany anterior, amb efectes de 1 de gener de cada any.
5.3. A lannex 1 daquest pacte sestableix lequiparació de les antigues categories del conveni CIGCSA a les noves del conveni del sector.
6. Canvis en les condicions recollides en el present pacte
El personal en plantilla de CIGCSA a 30/6/2000 podrà pactar de manera voluntària, a petició de lempresa, la seva adaptació a les condicions següents:
Horari
De setembre a juny (ambdós inclosos):
De dilluns a dijous: Entrada entre les 8,00 i les 9,30 h.
Pausa per dinar: Entre una hora i dues hores
Sortida: A partir de les 17,30 h.
Divendres: Matí: Entrada entre les 8,00 i les 9,00 hores.
Sortida: A partir de les 14 h
En aquest període, setmanalment, shauran de treballar 40 hores.
Juliol i Agost (horari destiu:
De dilluns a divendres: Entrada: Entre les 8,00 i les 9,00 hores
Sortida: Entre les 15,00 i les 16,00 hores
En aquest període, setmanalment, shauran de treballar 35 hores.
Aquests horaris es fixen en funció de les necessitats actuals de lempresa i podran ser modificats en funció de levolució futura daquestes necessitats.
Vacances : 26 dies feiners amb possibilitats de fraccionament.
Desapareixen els 9 dies dassumptes personals, i es mantenen les 5 tardes de vigílies festives.
Aquesta adaptació es farà amb una compensació econòmica de 500.000 PTA anuals, prorratejades en les 14 pagues, que es reflectirà en el full de salari sota el concepte de Complement de canvi de condicions. Aquest complement tindrà caràcter de no-absorbible i sactualitzarà per als propers canvis de condicions, a partir de gener del 2003, en funció de lIPC de lany anterior.
Lempresa informarà a la representació legal dels treballadors de les propostes de canvis presentades i del seu resultat.
7. Entrada en vigor. Lentrada en vigor daquest pacte tindrà efectes administratius a partir 1/1/02. Els salaris percebuts durant lany 2001 es consideren definitius.
ANNEX I
Taula dequivalències
CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más
2024 © CCOO SERVICIOS.
Aviso Legal | Contacto
Tar.
Niv.
Categoria CIGCSA (Funció)
Categoria (Empr.consult.)
salari base
salari base
plus conveni
plus conveni
mensual
anual
mensual
anual
01
30
Director Unitat
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
01
30
Director General
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
01
30
Director Projectes
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
01
30
Director Operacions
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
01
30
Director Desenvol. Corporatiu
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
01
30
Director RRHH
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
01
30
Director compres
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
01
30
Director Administració
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
01
20
Cap departament
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
01
20
Cap desenvolupament
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
01
20
Cap de comunicacions i N. Tec.
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
01
20
Cap de Sistemes
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
01
20
Cap Explotació
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
01
20
Cap GED
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
01
20
Consultor Sènior
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
01
20
Coordinador departament
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
01
20
Cap Suport departamental
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
01
20
Cap de Consultoria
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
01
20
Cap de Personal
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
01
17
Tècnic Prevenció
Titulat Grau Superior
199.600
2.794.400
13.955
195.370
Titulat Grau Mig
144.171
2.018.394
10.177
142.478
2
18
Cap Àrea Administrativa Sènior
Cap Superior Administratiu
148.472
2.078.608
10.462
146.468
03
17
Cap d'Àrea Administrativa
Cap de Primera Administratiu
140.301
1.964.214
9.894
138.516
03
16
Cap de Comptabilitat
Cap de Segona Adm
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Calendario Laboral 2025. Publicado en el BOE
Alcanzado ACUERDO en el proceso de integración de Targobank y Cemcice en Abanca
Ciberamenazas y fraudes. ¿Los conoces?
Plan de Igualdad Grupo Alsea
Acuerdo Laboral de ámbito Estatal para el sector de Hostelería (ALEH)
Infórmate
Síguenos en Telegram
Dónde estamos
OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96
Email: contacta@servicios.ccoo.es