21-09-2022 Revisió Salarial-BBVA Estatal

Comunicat Conjunt CCOO, UGT i FINE: AEB avança cap a la revisió salarial

A la reunió mantinguda aquest dimarts, 20 de setembre de 2022, l’AEB ha mostrat la seva disposició a buscar solucions als plantejaments que CCOO, UGT i FINE els vam exposar en anteriors reunions.

06-07-2022 CCB-Observatori Sectorial

CCOO exigim, Revisió Salarial ja!

Signa la petició!

Signat el XXIV Conveni Col.lectiu de Banca

Aquest divendres, 29 de gener, s’ha signat el XXIV Conveni Col.lectiu de Banca, que afecta a 90.000 persones treballadores i ha estat subscrit pels sindicats que ostenten el 82,92% de representació en la Comissió Negociadora, CCOO (48%), UGT (23,38%) i FINE (11,54%) i per la patronal, Associació Espanyola de Banca (AEB).

Conveni Col.lectiu de Banca - BBVA Estatal

Conveni Col.lectiu de Banca

En data, 29 de gener, s'ha signat el XXIV Conveni Col.lectiu de Banca

Conveni Col.lectiu Banca-BBVA Estatal

Principi d'Acord Conveni Col.lectiu Banca

Després de dos anys d'enorme esforç treballant per a la consecució d'un nou Conveni per a tot el sector de banca,actualitzant condicions i adaptant-lo a les noves circumstàncies laborals i reguladores, aquest dimecres 27 de gener hem arribat a un principi d'acord que, a falta de concretar alguns aspectes, podem afirmar que es tracta d'un Conveni que consolida i garanteix drets i actualitza condicions laborals i econòmiques en un moment de gran incertesa en el sector.

Conveni Col.lectiu de Banca-BBVA Estatal

AEB millora lleugerament la seva proposta salarial.

En la reunió celebrada, en format telemàtic, aquest divendres 15 de gener de 2021, s'ha explicat, per part de CCOO, UGT i FINE, la proposta conjunta per a la participació en els beneficis.

Es reprèn la negociació.

Aquest dimarts, 12 de gener de 2021, s'ha reprès, en format telemàtic, la negociació del Conveni, en la qual s'han aproximat algunes qüestions però encara no de la suficient rellevància com per a entreveure un acord.

Conveni Col.lectiu Banca-BBVA Estatal

Es torna a prorrogar la ultraactivitat del Conveni fins el 31 de gener del 2021

Aquest dijous, 31 de desembre, s'ha reunit la taula negociadora del Conveni, en format virtual, i s'ha acordat prorrogar la ultraactivitat del mateix fins al 31  gener de 2021.

Conveni Col.lectiu-BBVA Estatal

Acostament encara insuficient.

Aquest dimarts, 29 de desembre, s'ha celebrat -en format telemàtic- una nova reunió de la comissió negociadora del Conveni en la qual CCOO, UGT i FINE hem fet nous esforços, fitant algunes de les nostres propostes per poder aconseguir un acord.

Conveni Col.lectiu-BBVA Estatal

AEB vol uns pobres increments salarials.

En la reunió de la comissió negociadora del Conveni celebrada -en format telemàtic- el dimecres 23 de desembre, CCOO, UGT i FINE hem concretat la nostra proposta salarial per als pròxims anys.

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...