Vacances-BBVA Estatal

Abans de marxar de vacances, comprova algunes coses!

Arriben les vacances!! Enguany, després de tot el que estem passant i amb tot el que hem viscut, són més necessàries que mai i les agafarem amb més ganes encara, però…com tots els anys, és molt important que abans d'anar-te'n tinguis en compte alguns aspectes laborals relacionats amb el nostre treball en el Banc.

Registre de Jornada- BBVA Estatal

Primera comissió de seguiment de l\'Acord de Registre de Jornada i Desconnexió Digital: 40.000 hores compensadas amb temps lliure.

Abans de l'Acord, aquestes 40.000 hores es convertien en prolongacions fraudulentes.
El sistema està funcionant però necessita millorar, i per això, hem plantejat les següents qüestions:

Jornada Laboral- BBVA Estatal

BBVA desregula horaris i jornades. Modifica a la baixa les condiciones de l\'Acord Contigo per al CSE

Divendres que ve 3 de juliol s'ha convocat la Comissió de Seguiment de l'Acord BBVA Contigo. En ella, a més de plantejar temes a resoldre d'aquest col·lectiu, explicarem per què CCOO ha denunciat a BBVA davant la Inspecció de Treball, per incompliment d'acord respecte al CSE.

Conciliació-BBVA Estatal

Mesures de conciliació a BBVA

Tots els permisos, llicències i altres mesures per a l'any 2020.

Salut Laboral-BBVA Estatal

Propostes de CCOO en Conciliació i Salut Laboral per a un Desconfinament Segur

Les mesures de desconfinament progressiu i desescalada que el Govern està decretant, impliquen adaptar l'organització a una nova situació. Aquest desconfinament no significa el final de l'alerta sanitària ni la fi de la lluita contra el Covid-19, per la qual cosa moltes d'aquestes mesures que CCOO proposem estan destinades a perdurar en el temps per a incorporar en els protocols d'actuació de Salut Laboral i en el Pla d'Igualtat.

Festes Majors i Covid19-Serveis Financers

Reducció Horària durant les Festes Majors i Covid19

A causa  la situació excepcional derivada de la pandèmia del COVID 19, s'han anat suspenent o ajornant en el conjunt de l'Estat, la celebració de totes les festes relatives a les Festes Majors.

Registre Jornada-BBVA Estatal

Primers Resultats, Anàlisis i Conclusions del Registre de Jornada a BBVA

L'Acord de Registre de Jornada ens permet veure i analitzar una informació que fins fa uns mesos, era desconeguda: els marcatges diaris dels 25.000 treballadors i treballadores de BBVA.
Aquest acord és fruit de les propostes de CCOO i també de l'obstinació que vam posar portant el Registre Horari al Tribunal de Justícia de la UE, de la pressió que vam exercir en el Congrés per a l'aprovació de la llei i, per què no, a la voluntat de BBVA apostant clarament per un canvi de cultura , de respecte i compliment de la jornada laboral de manera honesta, evitant el presentisme.

Canvis de Jornada - BBVA Estatal

Canvis de Jornada, un altre desgavell per a la plantilla

Ens referim als canvis de jornada disfressats de voluntaris que el departament de Talent i Cultura ha "ofert" de manera indiscriminada a totes aquelles persones que ocupen un lloc de direcció d'oficina o de responsable de centre urbà.

Info CCOO Beneficis Socials

Registre de Jornada-Ajuda Alimentària-Vacances

Calendari Laboral - BBVA Estatal

Calendari Laboral 2020