Comunicado Conjunto - BBVA Madrid

Externalización en Tecnología de BBVA

Debido a los continuos rumores y las noticias aparecidas en los diarios web el 21 y 22 de Septiembre en "El Economista" y en "ComputerWorld" sobre la externalización que afectaría a Áreas o servicios de Tecnología BBVA en los que se manejan varias hipótesis, hemos querido salir al paso movidos por la importancia de este tema.

Tencología - BBVA Madrid

CCOO BBVA nos oponemos a cualquier proyecto de externalización de Tecnología

BBVA ha apostado fuertemente por la tecnología, que siempre ha sido una garantía de estabilidad del negocio y que se ha convertido además en un factor diferenciador en nuestro sector gracias a la innovación. Todo ello gracias a los y las profesionales, que cuidamos y desarrollamos este motor imprescindible para el negocio, y del que BBVA siempre ha hecho bandera.

Comunicado Conjunto - BBVA Euskadi

Comunicado Conjunto: Los sindicatos se movilizan en defensa del empleo

Los sindicatos presentes en BBVA nos concentramos el pasado 12 de junio, frente al Juzgado de lo Social de Bilbao, mientras se celebraba el juicio por el compañero despedido en Bilbao el 8 de junio de 2.016.

Comunicat conjunt - BBVA Catalunya

Portem BBVA al Tribunal Laboral de Catalunya

CCOO, CGT i ACB denunciem i rebutgem la nova política de personal de BBVA, amb acomiadaments indiscriminats i l'ús de la intimidació i coacció per part de Talent&Cultura sobre part de la plantilla perquè s'aculli a mesures voluntàries per abandonar l'entitat.

Protocol d'Actuació - BBVA Estatal

Welcome TO THE JUNGLE

Que has de fer -i que no- per a sobreviure en aquesta jungla

Comunicat conjunt - BBVA Estatal

BBVA: els Sindicats es mobilitzen en defensa de l'ocupació

Els sindicats presents a BBVA, amb la participació d'una part de la plantilla en els seus quinze minuts de descans, ens vàrem concentrar dijous passat, 23 de març, davant les seus de les 7 DT de BBVA en protesta pel clima laboral de pressió i de por a què BBVA pretén sotmetre a la plantilla i contra els acomiadaments injustos i indiscriminats que s'estan produint en aquests darrers mesos, així com contra l'aprimament de la plantilla a Catalunya de 300 empleats.

Comunicat conjunto - BBVA Estatal

BBVA: ens volen aïllats. Reaccionem units

Des de l'any passat, el departament de T & C a BBVA està entestat a dissenyar una empresa amb una plantilla que se senti aïllada i atemorida, amb la constant amenaça de ser inclosa en alguna llista negra (Rànquings, Catalogacions, Pool de Baix Acompliment, etc) . La Direcció periòdicament colpeja les persones per evidenciar que "no encaixen" al banc.

Comunicat conjunto - BBVA Estatal

BBVA acomiada, els treballadors responem

Un cop més, el passats 14 i 23 de febrer, els Sindicats vam realitzar concentracions de delegats per expressar el nostre rebuig als acomiadaments directes (sense expedient previ) que en aquesta ocasió s'han produït a Madrid, Múrcia i Pamplona.

Ocupació - BBVA Catalunya

Si BBVA et diu 'No Encaixes'

Aquests dies hem pogut comprovar amb perplexitat i indignació, com dins de la campanya d'aprimament de la plantilla de BBVA a Catalunya (mal-diuen que sobrem unes 300 persones), s'està oferint a companys i companyes, la compra del lloc de treball, o el que és el mateix, acomiadaments encoberts sota una suposada voluntarietat.

Empleo - BBVA Madrid

CCOO pide aclaraciones sobre el futuro del centro de Tres Cantos

En los últimos días se han ido intensificando los rumores sobre el cierre o externalización de parte o de todos los departamentos que a día de hoy dan servicio al banco en Tres Cantos.

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...