Archivado en Comunicats

FOT-LI........

Comunicat Caixa Tarragona

1- Retenció Préstecs Hipotecaris. 2- Captació Tot Cotxe. 3- Supernova 4- Leasing 2007. 5- Comerç Exterior 2007. 6- Pla Capital a Dipòsit Preferent 7- Estalvi Dinàmic 8- Tot Llar. 9- Reactivació Clients. 10- Targeta Plus 2007. 11- Préstecs Preconcedits. 12- ServiCrèdit 2007 MAAAAAAAMBO!

Este artículo se publicó originalmente en

Sí, sí, són dotze, i ara el PROJECTE o CULTURA CLIENT(?).

Alguns estan duplicats, altres no hi són, pots trucar un client per a tres coses diferents. Això sí, ha de venir quan nosaltres li ho manem; si no, no compta.

Després de fer el curs del Projecte o Cultura Client, hi ha confusió fins i tot en el nom, i en rebre les últimes instruccions del responsable del projecte , per poder dir que finalment, no sabem on som. Uns ens diuen una cosa, els altres una altra. Si els ho critiques, són molt sentits i s’ho prenen malament.

Vàrem dir que faríem un seguiment, l’estem fent. Si us plau, pensadors de la casa, una mica de coordinació, és el mínim que podem demanar.

Ah, i les tasques de l’oficina es fan soles: fer mil ingressos d’una APA per l’excursió del diumenge, cobrar per finestreta tots els rebuts dels ajuntaments, etc., feines molt comercials i productives, però que ningú té el coratge d’eliminar.

Recordem que en aquesta casa per fer hores extraordinàries és necessària l’autorització de la Direcció de Recursos Humans; vosaltres mateixos.

Esperem els vostres suggeriments. Sembla, doncs, que hi haurem de fer alguna cosa.

Tarragona, 2 de maig de 2007

Veure en PDF