Jornada - BBVA Catalunya

Calendari Laboral 2017. BBVA rectifica

Relacions Laborals ens ha informat de la seva decisió de rectificar la disposició del calendari laboral 2017, que pretenia suprimir a BBVA de Catalunya un dels 4 dies de llicència retribuïda que el Conveni atorga a tota la plantilla.

Comunicat conjunt - BBVA Catalunya

Portem BBVA al Tribunal Laboral de Catalunya

CCOO, CGT i ACB denunciem i rebutgem la nova política de personal de BBVA, amb acomiadaments indiscriminats i l'ús de la intimidació i coacció per part de Talent&Cultura sobre part de la plantilla perquè s'aculli a mesures voluntàries per abandonar l'entitat.

Ocupació - BBVA Catalunya

Si BBVA et diu 'No Encaixes'

Aquests dies hem pogut comprovar amb perplexitat i indignació, com dins de la campanya d'aprimament de la plantilla de BBVA a Catalunya (mal-diuen que sobrem unes 300 persones), s'està oferint a companys i companyes, la compra del lloc de treball, o el que és el mateix, acomiadaments encoberts sota una suposada voluntarietat.

CCOO BBVA i CX - BBVA Catalunya

Fusió Seccions Sindicals CCOO BBVA i CX. Més grans, més propers

El passat 25 d'octubre celebràvem el Plenari de fusió de les Seccions Sindicals de CCOO de BBVA i CX a Catalunya. A partir d'ara som una sola Secció Sindical que compta amb el suport de gairebé 3400 persones afiliades i som la Secció Sindical més forta i millor preparada per afrontar els reptes de la nova plantilla que conformem els empleats i empleades de BBVA-Catalunya.

BENEFICIS SOCIALS - ECONOMAT - BBVA BARCELONA

Establiments Concertats 2016

S'ha publicat el llibre 2016, amb els establiments concertats per a l'adquisició d'articles amb descompte per a treballadores i treballadors de BBVA a la província de Barcelona, pertanyents al Economat Laboral de Banca .

Tutors CX - BBVA Catalunya

Aclariments Programa formatiu d'Immersió per a la plantilla de CX

Gairebé 1.200 treballadors i treballadores de BBVA Catalunya, hem rebut una convocatòria de Programa formatiu d'Immersió per a la plantilla de CX per a la tutorització de 2.400 dels nostres futurs companys i companyes.

Vacances 2016 - BBVA Catalunya

Quadres de Vacances

Ha començat el període per a confeccionar els quadres de vacances. La data límit per a gravar-les és el 29 de febrer, però no convé esgotar els terminis i sí conèixer les condicions en les que s'han de fer.

Salari - BBVA Estatal

Novetats i millores salarials empleats d'origen Unnim

El 2016, a part de la pujada del 0,75% a compte del Conveni Col.lectiu de Banca, pactada el passat mes de desembre, a partir de gener hi haurà novetats i millores salarials a la nòmina, com son la meritació del primer trienni d'antiguitat a Banca (per a tota la plantilla procedent d'Unnim) i el trienni de tècnic (nivells VIII a I), segons els articles 15 i 16 del Conveni Col·lectiu de Banca.

BENEFICIS SOCIALS - ECONOMAT - BBVA BARCELONA

Establiments Concertats 2015

S'ha publicat el llibre 2015, amb els establiments concertats per a l'adquisició d'articles amb descompte per a treballadores i treballadors de BBVA a la província de Barcelona pertanyents al Economat Laboral de Banca .

EESS - BBVA Catalunya

Som la teva veu (vídeos)

Som la teva veu. Vota CCOO.

Benvolguda companya, benvolgut company. La secció sindical de CCOO-BBVA no som només els delegats i delegades, la cara més visible, sinó que la formem el conjunt d'afiliats i afiliades al nostre sindicat a Catalunya. .

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...