¿Defender tus derechos?

Defiende tus derechos.  Afíliate a CCOOAcceso a Zona afiliacion

Consultas Laborales

Consultas laborales más frecuentes. Si no la encuentras, pregúntanos.

Convenios Colectivos

Convenios Colectivos aplicables en Galicia

CCOO servizos obtén dous delegados nas eleccións de Alcampo Santiago

No día de onte celebráronse as votacións das elección sindicais en Alcampo Santigo.
O anterior comité estaba formado por 3 delegados/as de FETICO, 3 de UGT, 2 de CCOO e 1 de CIG.
Despois do resultado de onte, e durante os próximos catro ano o comité estará formado por 4 delegados/as de FETICO, 3  de CIG, 2 de CCOO e UGT 0.
Valoramos positivamente os resultados conseguidos polo noso sindicato, xa que este ano, por primeira vez, a CIG presentaba candidatura no colexio de técnicos.

NORABOA A RICARDO PÁJARO E CHUS LAVANDEIRA!!.

Despois de 18 meses de mobilizacións

En Aforro temos Convenio: regulamos dereitos

Nos últimos 18 meses CCOO fixemos manifestacións, concentracións en todas as sedes das antigas caixas e recollida de firmas do persoal. O resultado de todo iso é que finalmente temos Convenio.
A Patronal mostrou a súa peor cara cun claro obxectivo: deixar de ter Convenio, e se iso non era posible desregular e baleirar o Convenio colectivo de Aforro para converternos nun sector "lowcost".

Denuncia o traballo precario de maneira confidencial e segura, fainos chegar o teu caso

Máis info

Todos os sindicatos denuncian que se rescindan contratos baixo a acusación de "baixa productividade"

Readmisión despedidos BBVA. Ante a súa agresión, a nosa resposta Colectiva

BBVA procedeu a despedir, sen apertura de Expediente Disciplinario previo, e por tanto en clara situación de indefensión, a 14 persoas á vez, baixo a acusación de "ruptura da boa fe contractual, por baixa produtividade". Maioritariamente ocupaban postos Comerciais, aínda que tamén hai algún GAC, todos na Rede de Oficinas.

Que se despediran a dúas persoas por Territorial, coa excepción de 3 no Centro e 1 en Canarias, xa dá unha idea clara de que esta medida non ten nada que ver coa obxectividade nin coas persoas afectadas. Estamos ante unha agresión directa contra o emprego do conxunto do persoal. Buscan preparar o terreo e AMEDRENTAR ao conxunto de traballadores e traballadoras do BBVA. A orixe desta forma de actuar é consecuencia da mediocridade e incapacidade dos directivos do banco. Lonxe de asustarnos, só cabe responder coa contundencia que o momento require.

Por ese motivo nos manifestamos, ao igual que outras capitais de provincia, onte en A Coruña:

Xuntanza de delegadas e delegados de Alcampo Galicia cos responsables da Sección Sindical Estatal

A Sección Sindical Estatal de CCOO de Alcampo reuniuse esta mañá cos delegados e delegadas de Alcampo de Galicia.
Nesta xuntanza de traballo tratáronse diferentes temas que afectan a toda a plantilla da empresa Alcampo, entre os cales está a futura negociación do próximo convenio colectivo que remata a súa vixencia o día 31 de decembro do 2016, polo que toca afrontar a dura e dificil tarefa da negociación.
Desde a Federación de Galicia, agradecemos a asistencia do Secretario Xeral da Sección Sindical Estatal de Alcampo , así como a asistencia de todos os delegados e delegadas de Galicia.

Supón melloras en dous sectores fortemente afectados pola crise

Asinados os convenios de Comercio de Mobles e Comercio de Materiais de Construción da provincia de Pontevedra

Na sinatura destes dous convenios tivemos en conta que son dous sectores tocados especialmente pola crise con empresas que xa pecharon, outras que están con ERTES continuos e sen demasiadas perspectivas de mellora, polo que estabamos obrigados a tomar unha posición responsable. De todas maneira conseguimos asinar, aínda que sexa de forma moderada, incremento salarial para cada un dos anos de vixencia e algunha mellora máis. Segue

Texto Convenio Comercio Mobles

Texto Convenio Materiais de Construcción

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador