Tardes festa Zona Contigo BBVA

Calculadora de tardes de festa BBVAContigo

Índex d'acords a BBVA

Acords BBVA ordenats per data i amb enllaços als documents

28-07-2023 Salari-BBVA Estatal

CCOO exigeix als Bancs que reverteixin els seus beneficis record en el poder adquisitiu de les plantilles

Després de confirmar-se en el primer semestre de 2023 uns beneficis rècord de les entitats financeres de l'IBEX 35, amb un 32% d'increment a Espanya respecte al mateix període de 2022, CCOO exigeix abordar negociacions, a nivell sectorial i en cada empresa, per a concretar mesures que compensin l'impacte que la inflació des de 2021 i l'increment dels tipus d'interès dels préstecs a la plantilla està tenint en el poder adquisitiu de les plantilles.

21-07-2023 Pla Igualtat

CCOO signem un nou Pla d'Igualtat a BBVA

Després d'anys de negociació, CCOO amb la totalitat de la RLPT, hem signat un nou Pla d'Igualtat per a BBVA.
Un Pla d' Igualtat, en el qual CCOO hem liderat - a vegades en solitari - les propostes que han assentat les bases per a erradicar les bretxes de gènere funcionals i salarials existents. S'incorporen, també, millores i mesures en matèria de conciliació i corresponsabilitat, a més d'un protocol per a prevenir i actuar davant l'Assetjament Sexual i per raó de sexe.

12-07-2023 Pla Igualtat

CCOO per la Igualtat

Portem mesos de negociació, no obstant això, aquesta circumstància no minva gens la ferma convicció de CCOO de continuar lluitant perquè el Pla d'Igualtat sigui l'eina que acabi amb les desigualtats a BBVA.

5-07-2023 Conveni Banca- BBVA Estatal

CCOO sol.licita la convocatòria del CCB per al compliment dels nous permisos de conciliació

El passat 4/7, des de CCOO ens vam dirigir a AEB, CECA, ASEMECC i UNACC per a requerir-los que transmetin adequadament aquestes modificacions legislatives a les empreses, a fi que totes les plantilles del sector financer puguin exercir sense incidències els nous drets generats, incloent-hi l'actualització si escau de procediments de sol·licitud.

VII Plenario de la Sección Sindical de CCOO en BBVA

plenario bbva

La Comisión Ejecutiva Federal, en su reunión del 30 de junio de 2023, aprueba el proceso del VII Plenario de la Sección Sindical de CCOO en BBVA y la convocatoria de su Plenario ordinario de renovación que se celebrará en Sevilla, los días 30 de noviembre y 1 de diciembre de 2023, así como las normas de funcionamiento del mismo.

Ver las NORMAS y CALENDARIO del plenario

Ver  DOCUMENTO PONENCIA VII Plenario de la Sección Sindical Estatal de BBVA

30-06-2023 Condicions Préstecs Plantilla-BBVA Estatal

Acord en la Negociació dels Préstecs Plantilla a BBVA

Després de les diverses reunions mantingudes amb l'empresa, en relació amb les condicions dels préstecs hipotecaris, i davant de la posició d'unitat i força que hem mantingut la Representació Legal de les Persones Treballadores (RLPT), finalment hem arribat a un Acord que hem subscrit per UNANIMITAT.

30-6-2023 Recuperació Salarial-BBVA Estatal

Salari o Conflicte: la prioritat de CCOO és la recuperació real i neta del poder adquisitiu

CCOO reclama a les Patronals avançar l’inici de la negociació dels convenis de Banca, Estalvi i Rurals.

Destacades

CALENDARI LABORAL 2023

Consulta el Calendari Laboral del 2023 de la teva Comunitat o Ciutat Autònoma.

Calendari Laboral 2022

Consulta el Calendari Laboral del 2022 de la teva Comunitat o Ciutat Autònoma.

8 de juny : Acord en l'ERO de BBVA

Gràcies a la participació i implicació activa de la Plantilla, hem aconseguit un acord que rebaixa l'afectació per sota de 3.000 persones, que prioritza la voluntarietat i sense clàusula d'equilibri generacional.

Conveni Col.lectiu de Banca

En data, 29 de gener, s'ha signat el XXIV Conveni Col.lectiu de Banca

Establiments Concertats 2018

S'ha publicat el llibre 2018, amb els establiments concertats per a l'adquisició d'articles amb descompte per a treballadores i treballadors de BBVA a la província de Barcelona, pertanyents al Economat Laboral de Banca