Nòmines - BBVA Estatal

Canvis nòmina desembre 2016

A la nòmina d'aquest mes de desembre, es perceben una sèrie de canvis que venen produïts per la posada en marxa del XXIII Conveni Col·lectiu de Banca (2015-2018).

Condicions Bancàries - BBVA Estatal

Tipus d'interès per al 2017

Et facilitem els tipus d'interès per a empleats i empleades de BBVA per al 2017.

Conveni - BBVA Estatal

Requisits d'accés a Nivell 8 per a Gestió Comercial

El Conveni Col·lectiu de Banca signat aquest any, en el que CCOO ha jugat un paper fonamental en la seva consecució, ha ampliat els nostres drets laborals, entre ells, el reconeixement de la categoria a Nivell 8, com a mínim, per totes aquelles persones que desenvolupen la funció de gestió comercial.

Oposicions 2016 - BBVA Estatal

Les Oposicions ja són aquí. Pren nota:

Informació necessària per als opositors; dia, hora i lloc de les proves...

Infografia XXIII Conveni Banca - BBVA Catalunya

Conveni de Banca. El més bàsic que has de saber (i alguna cosa més)

Infografia on expliquem, d'una manera senzilla i visual, els punts més rellevants del Conveni Col·lectiu de Banca signat aquesta primavera.
Un conveni que regula les teves condicions i drets laborals en temes tan importants com ara els increments salarials, els desplaçaments i la salut laboral. El Conveni Col·lectiu és la base jurídica que et dóna la tranquil·litat i confiança per poder treballar en un entorn laboral estable i segur.

XXIII Conveni de Banca- BBVA Estatal

El Conveni en pdf

A l'enllaç trobaràs el XXIII Conveni Col·lectiu de Banca en pdf: Consulta'l!

Salario - BBVA Estatal

Firma Anexo Acuerdo Retribuciones

Os adjuntamos el anexo que CCOO, UGT y ACB firmamos ayer con el banco, para adaptar el Acuerdo de Retribuciones de BBVA del año 2000 a la realidad del XXIII Convenio Colectivo de Banca.

XXIII Convenio de Banca- BBVA Estatal

Publicado en el BOE el Convenio colectivo del sector de la banca

Con fecha 15 de junio de 2016, en el número 144 del BOE, aparece publicado el texto íntegro del XXIII CCB.

Empleo y Pensiones - BBVA Estatal

CCOO presenta un plan de choque sobre empleo y pensiones ante el 26 J

El sindicato calcula necesario aumentar los ingresos en 4 puntos del PIB para garantizar las pensiones.
Toxo ha remitido a los partidos políticos una propuesta para actuar sobre los ingresos del sistema de pensiones, pidiéndoles un posicionamiento público ante el 26-J, y la recuperación del Pacto de Toledo como método de reformas pactadas.

Apercibimiento - BBVA Estatal

BBVA sanciona a sus comerciales

El departamento de RRHH está enviando a decenas de Gestores/as Comerciales, Asesores/as, Directores/as de Oficina o Directores/as Comerciales un "apercibimiento escrito" por malas prácticas comerciales con las tarjetas "Pack Duo".

Desde CCOO, rechazamos firmemente la presión a la que se ven sometidas las personas que trabajan en la red, mientras los que idean y presionan para forzar las ventas, salen indemnes.

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...