Arquivado en Convenis Col·lectius, Comunicats, Salari

Requisits d'accés a Nivell 8 per a Gestió Comercial

Conveni - BBVA Estatal

El Conveni Col·lectiu de Banca signat aquest any, en el que CCOO ha jugat un paper fonamental en la seva consecució, ha ampliat els nostres drets laborals, entre ells, el reconeixement de la categoria a Nivell 8, com a mínim, per totes aquelles persones que desenvolupen la funció de gestió comercial.

Este artículo se publicó originalmente en BBVA (Sección Sindical BBVA) ,

En base a l'anterior, el punt 2.4 de l'Article 14, defineix quins requisits s'han de complir per accedir a aquest nivell. Llegeix el text punxant aquí.

Doncs bé, BBVA acaba de comunicar que la formació específica requerida és el certificat DAF. Per tant, aquelles persones que estiguin efectuant tasques comercials i compleixin els requisits indicats en l'enllaç anterior, tindran com a mínim el Nivell 8, a partir de gener de 2017.

Per a qualsevol dubte al respecte, posa't en contacte amb la Secció Sindical, trucant al 93 634 8400, al bbvacat@ccoo.cat o bé al teu delegat o delegada de CCOO.

Una cordial salutació,

CCOO Servizos é un sindicato, é Comisións Obreiras nos sectores de Comercio, Financeiro, administrativo, das TIC, Hostalería, Telemarketing, Oficinas, Turismo... Leer más

Onde estamos