Archivado en Comunicats
CULTURA CLIENT, UN ESTRENYIMENT MÉS
Comunicat Caixa Tarragona
Ara lexperiència pilot que va començar a la zona de Reus ja sha implantat a tota lentitat. Sembla que les proves, com sempre, no han servit per a res, ja que la cosa continua sense funcionar. Algun cap de zona reconeix que no tenim lestructura informàtica adequada per afrontar aquest repte.
Companys, hem de dir prou. Sha acabat!
En dates properes ens posarem en contacte amb vosaltres per tal que ens doneu suport en les accions que us proposarem.
Ha arribat lhora de posar fre al caos creat per la nefasta política de recursos humans dels últims anys. Si no ens fan cas a les bones, ens nhauran de fer a les...
Veure en PDF
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Alcanzado Preacuerdo en el Convenio Colectivo de Establecimientos Financieros de Crédito
¿Necesitas mejorar tu nivel de idiomas?
Nueva reunión del Convenio de Comercio de Flores y Plantas
Inicio de negociación del Plan de Igualdad de Grupo Alsea
CCOO reclama medidas antimonopolio a reguladores y supervisores y reitera su exigencia de garantías laborales para las plantillas de ambos bancos