Archivado en Revision Salarial, Negociacion Colectiva, Comunicados convenio

Pujada del salari mínim interprofessional i actualització Conveni sectorial estatal de marques de restauració moderna

El Govern i els sindicats (CCOO i UGT) preacorden una pujada del salari mínim interprofessional (SMI) fins als 1.134 euros mensuals en 14 pagues.

Este artículo se publicó originalmente en PAIS VALENCIANO (Servicios CCOO País Valencià) ,

La pujada de l’SMI afecta al nivell 4 i al nivell 3, ja que el Conveni col·lectiu de marques de restauració moderna garanteix una diferència de l’1,5 % entre aquests dos nivells. Quedant, per tant, els salaris per a aquestes categories una vegada es publique en el BOE i s'actualitzen les taules salarials de la manera següent:

• El salari del grup 4 serien 15.876 € anuals (SMI). 756 € més a l'any que l’any 2023.
  • I el salari del grup 3 serien 16.114,14 € anuals (SMI + 1,5 %). 767,34 € més a l'any que l’any 2023.

Una vegada es publique en el BOE, CCOO instarà a la patronal per a convocar la Comissió Paritària del Conveni, i actualitzar les taules salarials, en aplicació de l’acord.

Continuem informant