Archivado en Noticias, Socio Economico, Divulgacion

La Presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol estarà a la seu de CCOO Catalunya per tractar sobre polítiques laborals i turístiques

La Presidenta del Gobierno de las Illes Balears, Francina Armengol, estarà en  CCOO de Catalunya para tratar sobre políticas laborales y turísticas

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) ,

En el marc de la seva visita a Catalunya, la Presidenta del Govern de les Illes Balears, Francina Armengol, realitzarà un acte amb sindicalistes de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya que tractarà sobre polítiques laborals i turístiques a les Illes Balears. La Presidenta estarà acompanyada pel seu conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball del Govern de les Illes Balears, Iago Neguereuela. L’acte comptarà amb la participació de Camil Ros, secretari general d’UGT de Catalunya i de Ramón González, secretari general de la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya.

L’acte tindrà lloc a partir de les 16.30 hores en l’Espai Assemblea de la seu central de CCOO a Barcelona, Via Laietana, 16.

------

En el marco de su visita a Catalunya, la Presidenta del Gobierno de las Illes Balears, Francina Armengol, realizará un acto con sindicalistas de CCOO de Catalunya y UGT de Catalunya que tratará sobre políticas laborales y turísticas en las Illes Balears. La Presidenta estará acompañada por su consejero de Modelo Económico, Turismo y Trabajo del Govern de les Illes Balears, Iago Neguereuela. El acto contará con la participación de Camil Ros, secretario general de UGT de Catalunya y de Ramón González, secretario general de la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya.

El acto tendrá lugar a partir de las 16.30 horas en el Espai Assemblea de la sede central de CCOO en Barcelona, ??Via Laietana, 16.

CCOO Catalunya

>> Es podrà seguir en directe a través del canal de Youtube de CCOO de Catalunya.