Arquivado en Documentacio, socio economic

FEBRER 2004
COMFIA CCOO Catalunya realitza el 2n Congrés
Documents aprovats pel 2n CONGRÉS de la Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO de Catalunya
PORTADA - ÍNDEX En PDF (1 Mb) (Català)
INFORME GENERAL En PDF (550 Kb) (Català)
OBJECTIUS SINDICALS En PDF (350 Kb) (Català)
El 2n Congrés de COMFIA CCOO Catalunya sha realitzat a Barcelona el 25 de febrer amb la participació de 220 delegats i delegades i amb lassistència de més de 30 convidats. En el procés congressual shan realitzat seixanta assemblees on han estat convocats els més de 18.000 afiliats de COMFIA Catalunya, els quals representen el 15 % dels treballadors i treballadores dels sectors financers i administratius.
En el Congrés ha estat escollida la nova direcció de la Federació i del seu Secretari general que ha estat reelegit en Carles Reitg Hernández en el seu segon mandat.
A nivell intern el Congrés ha servit en primer lloc per a valorar el treball dels darrers quatre anys així com el destacable creixement dafiliació, un 40% més que al 2000. Alhora el Congrés ha servit per reforçar lorganització sectorial a fi dapropar el Sindicat a tots els treballadors que agrupa COMFIA CCOO (estalvi, banca, assegurances, telemàrqueting, oficines i despatxos, noves tecnologies de la informació, ett). Sectors on, de tots ells, COMFIA és la primera força sindical amb una representació del 46,22 % com a mitja de tota la representació sindical.
Barcelona, 25 de febrer de 2004
06-07-12 Para CCOO es imprescindible que se sepa cómo hemos llegado hasta aquí
Acuerdo en materia de permisos y ausencias en horario de trabajo en Rural Servicios Informáticos, S.C.
No a la política de absorciones
La dirección de la Paradores anula la posibilidad de JUBILACIONES PARCIALES AL 75% para los años 2022 y posteriores.
Acuerdo sustitución seguro vida y riesgo PRE80 - 22 dic 16
28 de Mayo: Día internacional de Acción por la Salud de las Mujeres