Archivado en Comunicados, externalizacion

PEIT - BBVA Catalunya

Concentraci贸 de delegats i delegades dels sindicats a Catalunya

El dimarts, 29 d聮abril, cinquanta delegats/des dels sindicats al BBVA-Catalunya i un centenar de treballadors de l聮edifici de P莽a. Catalunya, de Barcelona, ens hem concentrat a l聮entrada del banc per expressar la nostra oposici贸 al PEIT (projectes Vel谩zquez i CLIMA) i en exig猫ncia de solucions als nombrosos problemes laborals que se聮n deriven.

Actes similars es van fer tamb茅 a Madrid i Sevilla. El dia 25 s聮havien fet a Bilbao i Val猫ncia.

Durant la concentraci贸, representants dels sindicats  s聮han entrevistat amb RRHH de Catalunya, fent-li lliurament de la carta que reproduim al dors i concertant una reuni贸, el proper 7 de maig,  per abordar els temes que s聮exposen a la mateixa.

Les solucions que reclamem no seran possibles sense el suport actiu de les persones afectades: totes les treballadores i treballadors del BBVA. Per aix贸, tots els sindicats us convoquem el proper dijous 15 de maig, a les 17,30 h., a la P莽a. Catalunya de Barcelona. Durant aquesta concentraci贸 retornarem al banc els exemplars del llibre 聯150 a帽os, 150 bancos聰, com a mostra de l聮opini贸 que ens mereix aquest pressumpte 聯premi聰 a la plantilla pel 150 aniversari del banc.

Podeu fer arribar els vostres llibres per valissa a l聮atenci贸 del Comit猫 d聮empresa d聮Almog脿vers (Almog脿vers, 185, 08018 Barcelona).

PARTICIPA EN LA DEVOLUCI脫 DEL LLIBRE!
EL 15 DE MAIG, TOTHOM A LA CONCENTRACI脫!

Veure Circular Unitaria i Carta a RRLL en pdf